Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:20:47 GMT

برگزاری نمایشگاه صنایع دارویی به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۶۱۴

برگزاری نمایشگاه صنایع دارویی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه دومین نمایشگاه بین المللی فارمکس خاورمیانه ۲۰۲۰، طی جلسه فوری در محل سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی و با مشورت وزارت بهداشت، و رئیس سازمان غذا و دارو، با توجه به شرایط فعلی، برگزاری نمایشگاه را در تاریخ ۶ الی ۸ اسفند ۹۸ به تعویق انداخته و در اولین فرصت، تاریخ جدید برگزاری را اعلام و طی سریع‌ترین زمان ممکن، نمایشگاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم در راستای بهره‌برداری حداکثری غرفه‌داران و مهیا سازی حضور مهمانان خارجی، سفرا و مسئولین کشور اخذ شده است. این در حالی است که وزیر بهداشت، آمادگی خود را جهت سخنرانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اعلام نموده بود.

بر اساس همین اطلاعیه، شرکت‌هایی که در حال غرفه‌سازی هستند، روز دوشنبه ۵ اسفند، لازم است غرفه سازی خود را تکمیل نمایند که با هماهنگی صورت گرفته با هتل المپیک، غرفه‌های تکمیل شده تا زمان برگزاری جدید (احتمالاً هفته آینده) تحت نظارت هتل المپیک پابرجا خواهد ماند.

همچنین ثبت نام علاقمندان برای حضور در کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های جانبی نمایشگاه، همچنان به قوت خود باقی و برنامه جدید اطلاع رسانی می‌گردد.

کد خبر 4861406

منبع: مهر

کلیدواژه: داروسازی صادرات دارویی سازمان غذا و دارو ویروس کرونا وزارت بهداشت سلامت مردان سازمان غذا و دارو داروسازی سعید نمکی کیانوش جهانپور دیابت تجهیزات پزشکی کنگره سوختگی ماسک طبی سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طرح غربالگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، علی مستوفیان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: این نمایشگاه به همت بخش خصوصی با شرکت صنعتگرانی از استان‌های خراسان شمالی، کرمان، خراسان رضوی و سمنان در ۲۲ غرفه محصولات خود را از دوم اردیبهشت به مدت ۲۰ روز به نمایش می‌گذارند.
وی افزود: علاقمندان از ساعت ۱۷ تا ۲۲ می‌توانند از این نمایشگاه در محل پارک شهربازی بجنورد دیدن کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: ۱۰ روز بعد این نمایشگاه، نمایشگاه ملی صنایع دستی در بوستان بش قارداش برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • هنرمندان اسراییلی غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز را نگشودند
  • سایت غرفه رسمی ایران در ونیز راه‌اندازی شد/عبدالحسینی: دوسالانه هنر ونیز، المپیک هنر‌های تجسمی جهان است
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی