Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:45:35 GMT

قدردانی پوتین از نظامیان روسی حاضر در سوریه

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۶۵۱

قدردانی پوتین از نظامیان روسی حاضر در سوریه

رئیس‌جمهور روسیه از تلاش‌های نظامیان کشورش در سوریه قدردانی کرد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه گفت که نیروهای روسی در سوریه موفق شدند گروه‌های تروریستی مجهز به تجهیزات مدرن را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طی سخنانی در یک مراسم در مسکو گفت: افسران و نظامیان روس مهارت‌های رزمی و نظامی بالای خود را در جریان عملیات در سوریه نشان دادند و با از بین بردن گروه‌هایی که دارای سلاح‌هایی پیشرفته بودند مانع از آن شدند که خطری روسیه را تهدید کند.

پوتین ضمن قدردانی از نظامیان روس که در نبرد در سوریه شرکت کردند گفت: نظامیان روس به مردم سوریه در حفظ حاکمیت کشورشان کمک کردند.

ادامه عملیات ضد تروریستی ارتش سوریه در ادلب و حلب/ انهدام مقرها و ادوات با ضربات موشکیکرملین: ارتش سوریه حق دارد در خاک خود با تروریست‌ها بجنگد

نتهای پیام/

R36348/P/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • سند همکاری سه جانبه برای مقابله با تروریسم
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه چه گذشت؟
  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • روسیه به دنبال اشغال «چاسیو یار»؛ چرا این شهر اوکراینی مهم است؟