Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:29:59 GMT

پیروزی بانوان تیم وچان کردستان در خانه حریف اصفهانی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۶۷۰

پیروزی بانوان تیم وچان کردستان در خانه حریف اصفهانی

ایسنا/کردستان تیم فوتبال وچان کردستان در هفته هجدهم این رقابت ها میهمان تیم ذوب آهن اصفهان بود که این بازی در پایان با نتیجه 3 – 0 به سود نماینده کردستان به پایان رسید.

هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور با برگزاری دیدارهای این هفته روز یکشنبه 4 اسفندماه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده کردستان در این هفته و در اصفهان میهمان ذوب آهن نماینده این شهر بود و در پایان توانست این تیم را با سه گل شکست دهد.

در این دیدار که راس ساعت 10 صبح در ورزشگاه مجموعه شفق شهر اصفهان برگزار شد بانوان تیم وچان در یک بازی سراسر تهاجمی توانستند سه بار دروازه تیم ذوب آهن اصفهان را در خانه خود باز کنند و با نتیجه 3 – 0 این تیم را مغلوب کردند.

سمیه خرمی، فروغ موری و سمیرا محمودپور زننده سه گل تیم وچان در این دیدار بودند.

هم اکنون نماینده کردستان تا پایان هفته هجدهم با 48 امتیاز و اختلاف 6 امتیازی با شهرداری بم که 54 امتیاز دارد در جایگاه دوم قرار دارد و تیم شهرداری سیرجان نیز با 41 امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است؛ براساس برنامه فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال، بانوان تیم وچان کردستان در هفته نوزدهم راس ساعت 10 صبح روز جمعه 9 اسفندماه در ورزشگاه ملک نیای شهر سنندج به مصاف تیم همیاری ارومیه نماینده آذربایجان غربی می روند.

فاطمه صادقی، سرشین کمانگر، فاطمه مخدومی ،زهره جلالی، سمیرا محمودپور، بینا کریمی، زهرا فتاحی فر، هلاله عبدالهی، سمیه خرمی، زهرا خواجوی، زهرا موسی زاده، غزاله بنی طالبی، فاطمه امیری، فاطمه قاسمی، الهام فرهمند، فروغ موری، شیوا فاضلی، فاطمه شبان، آریسا رودباری، ثمین آهنی جان، ریحانه خادمی و فاطمه حاج امینی بازیکنان تیم آذرخش کردستان هستند که در فصل جدید با سرپرستی شرمین رحمتی و سرمربیگری سمیه شهبازی و مربیگری راشین حمیدی و زهرا طلایی به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر اجرایی خانه حکمت گفت: ابن سینا از بزرگ‌ترین حکما و فیلسوف‌های جهان است، او همواره در سفر بوده، اما بیشترین زمانی که در یک شهر ساکن بوده مربوط به اصفهان و ۱۰ سال تحصیل و تدریس وی در این شهر است.


سعید محمدی افزود: در این سینمار دکتر «حسین کلباسی اشتری» استاد تمام گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع «ابتکارات ابن سینا در فلسفه در مقایسه با ارسطو» و دکتر «قاسم پورحسن» دانشیار گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص «اهمیت و جایگاه ابن سینا» در شکل‌گیری مکتب فلسفی متقدم اصفهان سخنرانی می‌کنند.


وی با بیان اینکه برپایی این سمینار نقطه قوت شهر اصفهان در حوزه مباحث علمی خواهد بود، گفت: علاقه‌مندان به فلسفه می‌توانند روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور در خانه حکمت واقع در چهارراه دهش، ابتدای خیابان شیخ مفید شرقی از این سمینار بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • دختران فوتبال ایران، ترکمنستان را هفت‌تایی کردند
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان