Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@13:29:45 GMT

دیاباته تا سال ۹۹بازی نخواهد کرد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۶۷۵

دیاباته تا سال ۹۹بازی نخواهد کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «کاوه ستوده» در حاشیه بازی استقلال و ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بیماری کرونا وارد ایران شده و وزارت بهداشت نیز تهمیداتی در نظر گرفته که آن‌ها را انجام خواهیم داد.

وی افزود: به طور حتم این بیماری در روحیه بازیکنان نیز تاثیر منفی می‌گذارد و نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوده خاطرنشان کرد: دیاباته متاسفانه در بازی با نفت مسجد سلیمان با مصدومیت روبرو شد و چند بازی استقلال را از دست داد. کار درمانی این بازیکن نیمه تمام ماند و او با تصمیم باشگاه و کادر فنی به مسافرت رفت.

پزشک استقلال خاطر نشان کرد: ام‌آرآی دیاباته حکایت از آن دارد که وضیعت او حاد است و روندی در بهبودی‌اش حاصل نشده است.

ستوده تصریح کرد: دکتر نوروزی که برای سمینار ،به خارج از کشور رفته بود برنامه‌هایش را نیمه‌کاره رها کرد و به ایران بازگشت تا از نزدیک برنامه‌های آماده‌سازی دیاباته ‌را زیر نظر بگیرد.

وی در پایان گفت: فعلا ۴ هفته طول درمان داریم به نظر می‌رسد دیاباته تا پایان اسفند باید برنامه‌های درمانی خود را پشت سر بگذارد تا بهبودی کامل خود را به دست آورد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال نفت مسجد سلیمان کادر فنی شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع شمس آذر فصل را از دست داد!

امیر شبانی در آستانه بازی با استقلال به شدت مصدوم شد.

طرفداری | امیر شبانی، مدافع میانی تاثیرگذار شمس‌آذر، در جریان دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد.

این خبر شوکی بزرگ برای سرمربی و کادر فنی شمس‌آذر بود چرا که شبانی در پنجره زمستانی از پیکان به این تیم پیوسته بود و در مدت حضورش عملکردی درخشان در خط دفاعی این تیم ارائه داده بود.

شبانی که یکی از مهره‌های کلیدی سعید دقیقی محسوب می‌شد، در جریان بازی با فولاد از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و بررسی‌های پزشکی بعد از MRI نشان داد که وی باید به زودی تحت عمل جراحی قرار گیرد.

این مصدومیت در حالی برای شبانی اتفاق افتاده است که شمس‌آذر این هفته در دیداری حساس به مصاف استقلال خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • گلایه کشاورزان قزوینی از تاخیر در اختصاص آب
  • آزادمنش: روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد
  • رهاسازی آب سد نهب با هدف بهره برداری کشاورزان پایین دست سد
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد!
  • رهاسازی آب سد نهب قزوین
  • روزبه چشمی به ۲۰۰ بازی برای استقلال رسید