Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد فتاحی روز یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی افزود: برای اتمام  و ساخت این پیست نیازمند همکاری بخش خصوصی هستیم.

وی ادامه داد: چند پیشنهاد بخش خصوصی در این خصوص وجود دارد که در حال بررسی است. 

مجمع انتخاب رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی با حضور۱۶ عضو از ۱۷ عضو مجمع انتخابی با نامزدی علی حیدری، حمیدعلویان و فرضعلی گرایلی برگزار شد که در پایان، گرایلی با کسب همه آرا مدت چهار سال عهده‌دار ریاست این هیات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند به نشاط مردم کمک کند
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات