Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرحیم میرکریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ساعت ۱۸ و ۳۴ دقیقه عصر یکشنبه تصادف زنجیره ای دو دستگاه خودروی سواری پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه پیکان وانت و دستگاه پیکاپ وانت توسط اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان گلستان اعلام شد.

وی افزود: این حادثه در خط نو کلاله به گنبدکاووس- بین روستای عرب بوران و محمدآباد اتفاق افتاد و عوامل امدادی از پایگاه دو راهی کلاله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرکریمی با بیان اینکه این حادثه پنج مصدوم داشتف گفت که یک نفر در صحنه تصادف فوت کرد، دو مصدوم توسط اورژانس سرپایی درمان شده و دو مصدوم دیگر هم به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه یکی از مصدومان که در خودرو گرفتار شده بود به کمک ست سبک و هیدرولیک رهاسازی شد، اضافه کرد که عملیات امداد و نجات ساعت ۲۰ و هشت دقیقه پایان پذیرفت.

میرکریمی گفت که در این حادثه دو تیم عملیاتی هلال احمر متشکل از چهار نفر به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات به کارگیری شد.

کد خبر 4861412

منبع: مهر

کلیدواژه: کلاله سانحه تصادف هلال احمر گلستان انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین بیرجند شیراز یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور نی ریز جاده قطرویه، اول گردنه چاه سبز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه ۲ نفر بر اثر شدت جراحات قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست داده بودند و ۴ نفر هم مصدوم شدند.

مرادیان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سلامت نی ریز انتقال داده شدند.

او اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت