Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهری راد گفت: تداوم تعطیلی مدارس استان گلستان منوط به تصمیم کمیته سلامت استان گلستان است.

«احسان گوهری راد» شامگاه امروز (شنبه 4 اسفند) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: تداوم تعطیلی مدارس استان گلستان منوط به تصمیم کمیته سلامت استان گلستان است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ادامه داد: براساس مصوبه اخیر کمیته سلامت استان گلستان، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی طی امروز و فردا تعطیل اعلام شد اما تداوم تعطیلی مدارس فردا در جلسه کمیته سلامت استان مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اگر تصمیم کمیته سلامت گلستان تداوم تعطیلی مدارس باشد ما مشکلی با این مسئله نداریم، بیان کرد: تمام تصمیمات ما براساس نظر کمیته سلامت و شورای تأمین استان است.

 

گوهری راد متذکر شد: ضدعفونی تمامی مدارس استان گلستان طی دو روز اخیر در حال انجام است، البته ضدعفونی مدارس بیشتر برای قبل از موضوع بیماری کرونا و به دلیل برپایی ستادهای انتخاباتی در مدارس بوده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان اضافه کرد: گرچه ضدعفونی مدارس در حال انجام است اما با رفت و آمد دانش آموزان از مدرسه به منزل می توان گفت کارایی ضدعفونی تا حدودی کاهش پیدا می کند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بوفه های مدارس تعطیل می شود، گفت: ما می توانیم بوفه ها را تعطیل کنیم اما در این صورت دانش آموز مجبور می شود بیرون از مدرسه و یا از دستفروشان و محل عرضه غیرمجاز خرید کند که این مسئله مرود تائید ما نیست و کمکی به بهبود اوضاع نمی کند.

 

گوهری راد یادآور شد: در خصوص کنترل بوفه های مدارس بهترین کار نظارت بیشتر، جلوگیری از ورود غذای گرم و عرضه محصولات غذایی استاندارد و بسته بندی شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: در صورت باز شدن مدارس ارائه نکات آموزشی به دانش آموزان در دستور کار ما قرار می گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: تعطیلی مدارس برای پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به بیماری کرونا بود لذا از خانواده ها انتظار داریم دانش آموزان در مدت تعطیلی مدارس در منزل بمانند و از حضور در مکان های شلوغ اجتناب کنند.

 

گوهری راد تأکید کرد: به خانواده ها توصیه می کنم نکات آموزشی و شست و شوی مکرر دست ها را به فرزندان خود آموزش دهند.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی مدارس کروناویروس مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تعطیلی مدارس تداوم تعطیلی مدارس کمیته سلامت استان کمیته سلامت استان گلستان دانش آموزان گوهری راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، به بررسی آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز پرداخت.

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، به بررسی آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز پرداخت.

وی افزود: کلیات این لایحه در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد، اما هنوز جزئیات آن مشخص نیست.

سرمدی واله با اشاره به اینکه در این لایحه عنوان تعطیلی پنجشنبه‌ها به صراحت ذکر نشده است، اظهار کرد: در این لایحه فقط به ارائه خدمات به مردم از شنبه تا چهارشنبه اشاره شده است.

وی افزود: بنابراین، باید در صحن علنی مجلس مشخص شود که آیا پنجشنبه‌ها نیز جزو روز‌های تعطیل هستند یا خیر.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در این لایحه ساعات کاری کارمندان در هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد، گفت: امیدواریم این لایحه در هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح و تکلیف تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان مشخص شود.

نماینده مردم اسدآباد در خصوص تعطیلی بانک‌ها در روز‌های پنجشنبه بیان کرد: در لایحه دولت، بانک‌ها شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها نمی‌شدند، اما در حال حاضر برخی از نمایندگان مجلس معتقدند که بانک‌ها نیز باید در روز‌های پنجشنبه تعطیل باشند.

کیومرث سرمدی واله در پایان اظهار داشت: باید منتظر ماند و دید که در صحن علنی مجلس چه تصمیمی در خصوص تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان گرفته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد