Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوپن در دیدار مقابل اندرلخت متحمل شکست سنگینی شد. در این بازی ابراهیمی 90 دقیقه و عزت اللهی 12 دقیقه در میدان حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ فوتبال بلژیک  یوپن در خانه اندرلخت به میدان رفت و با نتیجه سنگین 6 بر یک شکست خورد.

در این بازی امید ابراهیمی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید عزت اللهی هم که از ابتدای بازی نیمکت نشین بود در دقیقه 78 وارد میدان شد و 12 دقیقه بازی کرد.

اخراج جوردی آمات بازیکن اسپانیایی یوپن در این بازی در دقیقه 16 اخراج شد تا این تیم 10 فره به ادامه بازی بپردازد و یکی از عوامل شکست سنگین یوپن این مورد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال بلژیک ابراهیمی اندرلخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید

به گزارش ورزش سه، گریگول چابرادزه بازیکن جدید ذوب آهن عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته و خلاقانه در خط دفاعی این تیم حاضر شده و با ارسال‌های خوبی که داشت چند موقعیت گلزنی در بازی با آلومینیوم ایجاد کرد.

گریگول در بازی با تراکتور هم تکنیک بالای خود را نشان داد و از گوشه سمت راست شرایط سختی را برای بازیکنان تراکتور ایجاد کرد و نفوذهای خوبی انجام داد، او در آن مسابقه هم نشان داد که ارسال‌های خوبی روی دروازه انجام می‌دهد و خلاقیتش را به رخ کشید.

مدافع گرجستانی و جدید ذوب آهن نقش محوری در خط دفاع این تیم دارد و با اضافه شدن در حملات و حضور غیر منتظره در خط هافبک نقش محوری را ایجاد می‌کند و تبدیل به بازیکنی خاص برای محمد ربیعی شده و تاکتیک‌های این تیم را تحت تاثیر حضور خود قرار داده است.

چابرادزه از هفته هجدهم مقابل پرسپولیس که به عنوان جانشین به میدان آمد اولین بازی خود را انجام داد و پس از آن در تمامی مسابقات برای ذوب آهن به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در بازی با هوادار اولین پاس گل خود را ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • شکست سنگین روستوف در حضور محبی
  • سالم راشد کمر کلباء و قایدی را شکست
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • درخشش نورالهی مانع شکست الوحده نشد
  • الوحده شکست خورد، نوراللهی پاس گل داد
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور