Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@08:55:58 GMT

حمله تند افشین پیروانی به قلعه نویی

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۸۲۶

حمله تند افشین پیروانی به قلعه نویی

سرپرست پرسپولیس پاسخ صحبت های سرمربی سپاهان را داد.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی روی خط برنامه شب‌های فوتبالی آمد و پاسخ اظهارات سرمربی سپاهان را دارد.

پیروانی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به موضوع عدم حضور سپاهانی‌ها در زمین گفت: من صحبتم این است که باید به قانون احترام گذاشت و آن را اجرا کرد. تماشاگر تیم میزبان اگر مزاحمتی بوده از طرف آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نفر من از تدارکات و دیگر اعضای تیم سپاهان در زمان حضورمان در اتوبوس مشاهده نکردیم. حتی آقای گل محمدی هم گفتند اگر یک نفر از تیم سپاهان بیاید برای گرم کردن ما احترام می‌گذاریم اما دوستان شاهد هستند که حتی یک نفر هم از رختکن نیامد. من سوالم این است که کدام بازی تیم محترم سپاهان در راهرو گرم کرده است. قانون باید اجرا شود وپیش داوری نمی کنیم اما دوستانی که انجا هستند می دانند که قانون چیست. دوستان می‌دانند که سپاهان قصد بازی نداشته. اعلام کرد بازی نمی کنیم. تیم حریف حالا یک سری بازیکن مصدوم داشته و به ما ربط ندارد. ما به موقع گرم کردیم. ما به فکر بازی بعدی هستیم و هواداران مطمئن باشند انشاالله هم قهرمانی دیگری کسب خواهیم کرد.

او در واکنش به صحبت‌های قلعه نویی که مدعی شده بود تیمش اعتقاد به دعای قبل از بازی برخلاف دیگر تیم‌ها که به دنبال شب زنده داری هستند گفت:دو تا موضوع جداست. موضوع اول اینجاست که تیم حریف نیامد. مشکل داشت مشکل به وجود آوردند یا هر چیزی که آمدند در استادیوم ولی نیامدند گرم کنند و حالا از کجا دستور گرفتند! این ها مسائلی است که همه دوستان توضیح داد. حالا که دوست ما که آمد روی خط (امیر قلعه نویی) که فرار رو به جلو بود. ما هم اعتقاد داریم و بچه مسلمان هستیم. ما با ذکر می آییم و همه ما را می ‌شناسند. درباره این چیزها نگویید که همه از تیم ما خبر دارند و بچه‌های ما هم قبل از هر بازی با پیراهن نوشته‌ها و پیراهن‌های منقش به نام شهدا آن را نشان داده اند. لطف کنند فرار رو به جلو نکنند. اینقدر می گویند تیم مهندسی شده قهرمان می شود که ما به خاطر این است که در تیم تا دلتان بخواهد ما دکتر و مهندس داریم.

پیروانی که صحبت‌های قلعه نویی درباره شب زنده داری و ... را بعد از اتفاقات و حواشی دبی یک کنایه علیه باشگاهش می‌دانست پاسخ تندی به این ماجرا داد و گفت: لطف کنید فرار رو به جلو نکنید. در حضور این همه بیننده من فکر می کنم ادب و اخلاق را باید رعایت کنید اما فکر می کنم عدم سواد که سواد این نیست که دانشگاه رفته باشید. سواد یعنی طرز پوشیدن، طرز حرف زدن و برخورد کردن است اما متاسفانه امشب صحنه هایی دیدم که بی سوادی موج می‌زد!

لینک کوتاه: asriran.com/00304l

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پیروانی قلعه نویی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک استقلالی زیر ذره بین قلعه نویی | ساپینتو به این بازیکن اعتقادی نداشت

به گزارش همشهری آنلاین، ابوالفضل جلالی در فهرست بازیکنان مد نظر کارلوس کیروش جهت حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار گرفت و ۲۰ دقیقه هم مقابل آمریکا بازی کرد اما ریکاردو ساپینتو به او اعتقادی نداشت و همین مسئله موجب شد پس از پایان لیگ بیست و دوم عملاً به بازیکنی فراموش شده تبدیل شود.

ولی جواد نکونام از همان روزهای نخست سرمربیگری خودش در استقلال این بازیکن را احیا کرد و کار به جایی رسید که ابوالفضل اواخر اسفند ماه توسط امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی برای جدال مقابل ترکمنستان فراخوانده شد.

این دعوت انگیزه بازیکن جناح چپ استقلال را به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش داد طوری که پس از پیگیری دوباره رقابت‌های لیگ برتر در سال جدید نمایشی به مراتب بهتر را از او شاهد هستیم. جلالی مقابل شمس آذر ۲ پاس گل داد و برابر آلومینیوم هم تک گل مسابقه را ساخت. اگر ابوالفضل همین روند را حفظ کند، بدون هیچ شک و تردیدی اولین دعوت شده استقلال به تیم ملی برای دیدارهای خرداد ماه مقابل هنگ کنگ و ازبکستان خواهد بود.

کد خبر 845639 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • یک استقلالی زیر ذره بین قلعه نویی | ساپینتو به این بازیکن اعتقادی نداشت
  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!