Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@09:53:17 GMT

مشی سلطان قابوس را ادامه می دهم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۸۴۰

مشی سلطان قابوس را ادامه می دهم

«هیثم بن طارق آل سعید» سلطان جدید عمان یکشنبه شب وعده داد که خط‌مشی «سلطان قابوس» شاه پیشین این کشور را ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از تارنمای روزنامه "القدس العربی" بن طارق که روز یکشنبه در نطق تلویزیونی و برای نخستین بار با مردم عمان سخن می‌گفت تصریح کرد که دولت مسقط مانند گذشته ترویج دهنده صلح خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، عمان در آستانه مرحله جدیدی از تاریخ خود قرار دارد و در مسیر سازندگی و توسعه‌ای گام بر می‌دارد که سلطان قابوس ترسیم کرده است.

سلطان جدید عمان وعده داد که اقدامات لازم برای نوسازی دستگاه اداری این کشور صورت گیرد و نیز سازوکار تصمیم‌گیری در این کشور و توسعه آن نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بن طارق اعلام کرد، برای ارتقای توانمندی و افزایش سهم شرکت‌های دولتی در نظام اقتصادی عمان، فعالیت‌های آنها را مورد بازنگری قرار خواهد داد.

سلطان قابوس پادشاه فقید عمان ۲۱ دی ماه در سن ۷۹ سالگی درگذشت. پس از آن دیوان پادشاهی عمان هیثم بن طارق ۶۵ ساله را به عنوان سلطان جدید انتخاب کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عمان سلطان قابوس سلطان قابوس بن طارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد‌های شدید سبب مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان، ۸ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور با اشاره به تداوم ناپایداری دریایی در مناطق دریایی استان، گفت: وزش باد شدید اختلال در تردد‌های دریایی را به همراه دارد.

وی گفت: بیشینه سرعت باد در محدوده ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به بیش از ۲ متر خواهد رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می‌شود شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری و ساکنان و گردشگران از شنا کردن در دریا و فعالیت‌های تفریحی در سواحل خودداری کنند.

سی سی پور افزود: تداوم این ناپایداری دریایی تا اواخر وقت جمعه دهم فروردین، پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در آسمان استان گذر ابر پیش بینی می‌شود و در بعدازظهر و شب در سواحل و جزایر استان بروز گرد وغبار و کاهش موقتی کیفیت هوا، دور از انتظار نیست.

سی سی پور گفت: از لحاظ دمایی تا پایان هفته، نوسان ۱ تا ۳ درجه‌ای دما، پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • آیا عمان مرکز سلامت و درمان منطقه می‌شود؟
  • جنجال سم بنکمن-فرید؛ «سلطان رمزارز» که بود و چرا بازداشت شد؟
  • سم بنکمن-فرید، «سلطان رمزارز» به ۲۵ سال زندان محکوم شد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۰ فروردین
  • «سلطان رمزارز» جهان به ۲۵ سال حبس محکوم شد
  • «سلطان رمزارز» به ۲۵ سال زندان محکوم شد
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • وزش باد شدید در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان
  • (ویدئو) وقتی سلطان جنگل مثل میمون از درخت بالا می‌رود!
  • وزش باد‌های شدید سبب مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان، ۸ فروردین