Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@11:58:24 GMT

رسمی؛ شکایت از سرمربی تیم ملی به فیفا ارسال شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۸۶۷

رسمی؛ شکایت از سرمربی تیم ملی به فیفا ارسال شد

روابط عمومی باشگاه صنعت نفت از شکایت به فیفا در پرونده دراگان اسکوچیچ خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از دراگان اسکوچیچ به فیفا ارسال شد. دراگان اسکوچیچ که با توافقی دو جانبه از جمع طلایی‌پوشان آبادانی جدا شده بود پس از مدت بسیار کوتاهی از این جدایی و با نقض آن، با شخص سومی (فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی) قرارداد همکاری امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین علت طبق توافق انجام شده اسکوچیچ می‌بایست در بازه زمانی مشخصی مبلغ ۱۴۰ هزار دلار به باشگاه صنعت نفت آبادان پرداخت می‌کرد، اما پس از اتمام مدت زمان مشخص شده و مکاتبات مختلف باشگاه صنعت نفت آبادان با این مربی کروات و عدم پرداخت مبلغ مندرج در توافق نامه، ظهر امروز شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان از این مربی به صورت رسمی به فیفا ارسال شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ اخبار تیم صنعت نفت آبادان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی باشگاه صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی

هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

 

 

دیگر خبرها

  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • واکنش رسمی تراکتور به جذب گل‌محمدی
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ممنوعیت ارسال اظهارنامه به مقامات دولتی/ امکان شکایت علیه مقامات دولتی وجود دارد؟