Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان آذربایجان غربی از ساعت ۹ صبح تاکنون بیش از ۶۰ بار لرزیده است. شدت این زمین‌لرزه‌ها بین ۲.۵ تا ۵.۹ ریشتر ثبت شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی در دومین بازدید از خوی درباره زلزله ۵.۷ ریشتری در حوالی زرآباد اظهار داشت: منطقه وقوع زلزله امشب کوهستانی است و خطوط تلفن و برق قطع شده است. به دلیل عمق ۲۸ کیلومتری این زلزله آسیب‌ها کمتر از زلزله صبح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

       

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زمین لرزه زلزله آذربایجان غربی حادثه پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امروز طرح هادی و آسفالت معابر ۹ روستا به صورت همزمان از روستای گوزگوند با حضور فرماندار ارومیه و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی به افتتاح رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: میزان ۱۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و ‌قیر یارانه‌ای برای اجرای طرح هادی و آسفالت‌ریزی معابر این روستاها هزینه شده است.

علیرضا مقدم با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در واگذاری زمین برای احداث مسکن جوانان بیان کرد: در راستای تحقق اهدا زمین به جوانان و اهالی روستا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر دارد با شناسایی زمین‌های ملی اقدامات لازم را انجام دهد.

وی‌ ادامه داد: با توجه به پهنه بندی زلزله و وجود خطرات طبیعی، اهالی روستان می‌توانند با استفاده از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی نسبت به مقاوم سازی و بهشازی منازل خود در‌جهت کاهش بلایای طبیعی اقدام کنند.

مقدم با بیان اینکه اجرای طرح ‌های عمرانی در روستاها هزینه زیادی در بردارد افزود: از اهالی می‌خواهیم که در حفظ و نگهداری از طرح‌های عمرانی بستر طرح هادی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

دیگر خبرها

  • زلزله بامدادی این استان را به لرزه درآورد/ جزئیات
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۲۷ فروردین
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • طرح هادی ۹ روستا در ارومیه به بهره‌برداری رسید
  • چرا زمین‌لرزه تایوان تلفات کمی داشت؟
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه