Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@04:56:25 GMT

مدارس اصفهان فردا تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۹۲۰

مدارس اصفهان فردا تعطیل نیست

ایسنا/اصفهان بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در استانداری اصفهان، تمام مدارس استان فردا دوشنبه (۵ اسفند) دایر است.

مشاور مدیرکل و رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این تصمیم در جلسه امشب ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در استانداری اصفهان گرفته شده و از طریق اداره کل آموزش و پرورش اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمت الله ممیز، تصمیمگیری برای تعطیلی مدارس را با مصوبه ستاد ویژه استان با مسئولیت شخص استاندار و دستگاه های ذیربط مانند دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت  استان اصفهان دانست.

وی تاکید کرد: خانواده ها اخبار و اطلاعیه های رسمی مرتبط با تعطیلی مدارس را از پورتال و کانال های رسمی آموزش و پرورش استان و نواحی و مناطق دریافت کنند.

همچنین به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان امروز یکشنبه ( ۴ اسفند) در خصوص موضوع تعطیلی مدارس، اظهار کرد: تصمیم بر تعطیلی مدارس در روز شنبه به دلیل فعالیت برخی مدارس به عنوان شعب اخذ رای بود که فرآیند ضدعفونی تعدادی از مدارس در همین روز صورت گرفت ولی با توجه به ادامه دار بودن فرآیند شمارش آرا در برخی شعب، مدارس نواحی و برخی مناطق امروز نیز با هدف ضدعفونی و پاک سازی تعطیل اعلام شد.

عبدالرضا رییسی تاکید کرد: تصمیم گیری در خصوص ادامه این تعطیلی صرفا با ستاد پیشگیری بوده و اینکه کدام مدارس در کدام نواحی و مناطق تعطیل یا دایر باشد بستگی به تصمیمات این ستاد دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه با دانش آموزان یا همکارانی که بیماری احتمالی داشته و نیاز به استراحت دارند همکاری لازم صورت می گیرد، افزود: تا به این لحظه هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در میان همکاران فرهنگی یا دانش آموزان گزارش نشده و امیدواریم با انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت نکات بهداشتی، از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس تعطیلی مدارس اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان

‌به گزارش خبرنگار مهر، جلال سلمانی صبح سه‌شنبه در همایش بزرگداشت سعدی، اظهار داشت: توجه به برنامه‌هایی که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان اصفهان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

وی افزود: توجه جدی به استعدادهای مختلف دانشجو معلمان مورد اهتمام اداره کل آموزش و پرورش استان و به طور ویژه، ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی قرار دارد و آمادۀ بارورسازی و استفادۀ بهینه از این استعدادها هستیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده، صاحبان همین استعدادها مدیران آموزش و پرورش استان خواهند بود و درصورتی‌که این توانمندی‌ها در دوران دانشجویی بروز و ظهور پیدا کند، آموزش و پرورش خواهد توانست در سال‌های آتی مدیران توانمندی را از این میان برگزیند.

سلمانی تصریح کرد: نمود عینی این رویکرد و استفاده از توان دانشجومعلمان و نومعلمان را می‌توان در نشریۀ پرتو مهر ملاحظه کرد که بخش زیادی از فرایند تولید آن به دست آنان انجام می‌شود و درصدد ارتقای این رویه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش گرامیداشت سعدی شیرازی، شاعر پرآوازۀ ایرانی، به مناسبت روز بزرگداشت سعدی و در آستانۀ هفتۀ فرهنگی اصفهان به همت ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره‌کل و با حضور جمعی از معلمان و دانشجومعلمان برگزار شد.‌

کد خبر 6086395

دیگر خبرها

  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد