Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   در ادامه بازی‌های هفته بیست و هفتم ژوپیرلیگ، تیم فوتبال اوپن که در ۲ هفته گذشته عایدی به غیر از باخت نداشته، در ورزشگاه لوتو پارک به مصاف اندرلخت رفت.  

مایکل موریلو در دقیقه نهم بازی اندرلخت را پیش انداخت. در ادامه یوردی آمات بازیکن کلیدی اوپن با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا کار برای این تیم سخت‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مایکل فلپ، مارکو پیاتسا و وینست کمپانی در دقایق ۱۷، ۲۵ و ۳۵ برای اندرلخت گلزنی کردند تا نیمه اول با پیروزی مقتدرانه صفر-۴ تیم میزبان به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: جدال امید ابراهیمی و میلاد محمدی به سود خنت به پایان رسید

در نیمه دوم هم فرانسیس آموزو و زکریا باکالی گل‌های پنجم و ششم اندرلخت را به ثمر رساند و جاناتان بولینگی در دقیقه ۷۷ یکی از گل‌های خورده اوپن را جبران کرد تا بازی با نتیجه ۱-۶ به سود اندرلخت به پایان برسد.  

امید ابراهیمی در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت و تا پایان بازی در زمین بود. سعید عزت اللهی هم از دقیقه ۷۷ وارد زمین شد و در ترکیب اوپن قرار گرفت.

اوپن با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم لیگ ۱۶ تیمی بلژیک قرار دارد.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امید ابراهیمی سعید عزت اللهی لژیونرهای فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه دهم بازی مقابل صنعت نفت در آبادان ، مصدوم و درخواست تعویض داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کاپیتان آماده سرخپوشان که در نیم فصل دوم به مهره کلیدی و فیکس اوسمار ویرا تبدیل شده است، در دهمین دقیقه بازی احساس درد در زانوی چپ خود کرد و دست خود را به علامت تعویض بالا برد.

عالیشاه از این اتفاق که در اوج آمادگی او رخ داده، به شدت ناراحت و عصبانی بود و دستان خود را به هم کوبید.

بلافاصله پزشک پرسپولیس بالای سر عالیشاه حاضر شد اما ناحیه ای که عالیشاه نشان داد، به شدت مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. اتفاقی که در فصل جاری برای مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی در پرسپولیس افتاده است و اگر این آسیب برای کاپیتان پا به سن گذاشته قرمزها افتاده باشد، باید گفت او باقیمانده این فصل و بخش زیادی از نیم فصل لیگ بعدی را از دست می‌دهد و بازگشت او به فرم فعلی نیز بسیار دشوار خواهد بود.

امید عالیشاه به محض برگشت به تهران ، ام آر ای خواهد داد تا میزان مصدومیت او قطعی اعلام شود.

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • شوک بزرگ به پرسپولیس در روزهای حساس لیگ
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق