Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@02:14:46 GMT

مدارس اصفهان فردا تعطیل نیست

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۹۵۲

ساعت 24 -اصفهان بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در استانداری اصفهان، تمام مدارس استان فردا دوشنبه (۵ اسفند) دایر است.

مشاور مدیرکل و رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این تصمیم در جلسه امشب ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در استانداری اصفهان گرفته شده و از طریق اداره کل آموزش و پرورش اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمت الله ممیز، تصمیمگیری برای تعطیلی مدارس را با مصوبه ستاد ویژه استان با مسئولیت شخص استاندار و دستگاه های ذیربط مانند دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت  استان اصفهان دانست.

وی تاکید کرد: خانواده ها اخبار و اطلاعیه های رسمی مرتبط با تعطیلی مدارس را از پورتال و کانال های رسمی آموزش و پرورش استان و نواحی و مناطق دریافت کنند.

همچنین به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان امروز یکشنبه ( ۴ اسفند) در خصوص موضوع تعطیلی مدارس، اظهار کرد: تصمیم بر تعطیلی مدارس در روز شنبه به دلیل فعالیت برخی مدارس به عنوان شعب اخذ رای بود که فرآیند ضدعفونی تعدادی از مدارس در همین روز صورت گرفت ولی با توجه به ادامه دار بودن فرآیند شمارش آرا در برخی شعب، مدارس نواحی و برخی مناطق امروز نیز با هدف ضدعفونی و پاک سازی تعطیل اعلام شد.

عبدالرضا رییسی تاکید کرد: تصمیم گیری در خصوص ادامه این تعطیلی صرفا با ستاد پیشگیری بوده و اینکه کدام مدارس در کدام نواحی و مناطق تعطیل یا دایر باشد بستگی به تصمیمات این ستاد دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه با دانش آموزان یا همکارانی که بیماری احتمالی داشته و نیاز به استراحت دارند همکاری لازم صورت می گیرد، افزود: تا به این لحظه هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در میان همکاران فرهنگی یا دانش آموزان گزارش نشده و امیدواریم با انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت نکات بهداشتی، از شیوع این بیماری جلوگیری شود.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ویروس کرونا اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین

بارش شدید باران در برخی از استان‌ها مدارس را تعطیل کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سامانه بارشی سیل آسا، مدارس کرمان، هرمزگان، فارس و بوشهر را امروز به تعطیلی کشاند. با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی فردا مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

تعطیلی مدارس ۲۹ فروردین

همه مدارس در شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان کهنوج در روز ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام شده‌اند. در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان‌ها این گزارش به روز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • مدارس هرمزگان فردا برقرار است/ فقط جاسک و بشاگرد با نظر ستادهای بحران تصمیم‌گیری کنند
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم در استان اصفهان