Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:17:08 GMT

تساوی ایدنی برابر بخت اول قهرمانی ایرفلوت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۴۹۹۳

استاد بزرگ پویا ایدنی شطرنج باز خوزستانی کشورمان برابر حریف نامدار خود ازروسیه تساوی کرد و مقصودلو پیروز شد.

به گزارش "ورزش سه"دورپنجم تورنمنت ایرفلوت با تساوی درخشان استاد بزرگ پویا ایدنی همراه بود.


استاد بزرگ ایدنی با ریتینگ 2577 که تورنمنت با دو مساوی و دو برد شروع کرده بود ،امروز در دور پنجم و بر روی میز 6مسابقات با مهره سیاه برابرسوپر استادبزرگ روسی دیمتریف با ریتینگ 2726و بخت نخست قهرمانی قرار گرفت و بعد از حدود شش و نیم ساعت پیکار و ثبت 76حرکت موفق شد برابر حریف نامدار خود مساوی کند و 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5امتیازی شود .

 

 


امروز دیگر شطرنج باز کشورمان استاد بزرگ پرهام مقصودلو نفر اول شطرنجبازان کشورمان در ریتینگ جهانی با ریتینگ 2674و با مهره سفیدبرروی میز 23مسابقات برابر استادبزرگ آلمانی ویتالی کانین با ریتینگ 2550قرار گرفت و بعد از 43حرکت برابر حریف خود در دفاع سیسیلی به پیروزی رسید و جمع امتیازات خود را به عدد 3رساند.

 


دور ششم مسابقات ایرفلوت که با حضور 97شطرنجباز و در 9دور به روش سوئیسی برگزار می شود فردا از ساعت 15:30دقیقه در کشور روسیه ادامه خواهد یافت.

 

شطرنج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شطرنج استاد بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا

دو تیم صعود کننده گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را از دست داد.

ژاپنی‌ها که مسابقات را با شکست ۳ بر ۲ برابر قرقیزستان شروع کرده بودند، در روز دوم کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند و در بازی سوم نیز برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان تیم نخست صعود کرد شد.

ایران در صورتی که به عنوان تیم نخست صعود کند باید با قرقیزستان دیدار کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا