Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از تمام شهروندان خواهشمند هستیم اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند و به‌دنبال شایعات و حواشی ساخته شده پیرامون این بیماری که در فضای مجازی پخش می‌شود و بعضا ایجاد هراس و دلهره می‌کنند، نباشند.

مهدی قلیان اول در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: از تمام شهروندان خواهشمند هستیم اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند و به‌دنبال شایعات و حواشی ساخته شده پیرامون این بیماری که در فضای مجازی پخش می‌شود و بعضا ایجاد هراس و دلهره می‌کنند، نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص صحت و سقم اخبار درباره کرونا ویروس گفت: کار در حوزه سلامت به‌هیچ عنوان شوخی‌بردار نیست و بعید می‌دانم مسؤولی در این زمینه صداقت نداشته باشد، چون هرچه بخواهیم این موضوع را از مردم کتمان کنیم در واقع سلامت مردم را بیشتر تهدید کرده‌ایم و خودمان بیشتر به چالش می‌افتیم.

وی یادآور شد: اگر ما واقعیت‌های کرونا ویروس را از مردم پنهان کنیم و بگوئیم مسأله خاصی نیست باعث می‌شویم حقیقت یک دفعه مثل بمب صدا کند که این خیلی بدتر است از همین رو مردم به سخنان منابع موثق مطمئن باشند و به‌دنبال شایعات فضای مجازی نباشند.

قلیان اول تاکید کرد: تا این لحظه هیچ مورد مثبت ثابت شده‌ای مبنی بر ابتلای شهروندان به کرونا ویروس در مشهد مشاهده نشده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا کروناویروس مشهد خراسان رضوی منابع موثق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در آنچه شما خواسته اید ، سراغ یکی از مشکلاتِ محله شهید مطهریِ پارس آباد میرویم که با پیگیری های خبری، حل شده...
معضلی که عبور اب زراعی از جلوی منازل ، بوی نامطبوع و تجمع حشرات ایجاد  کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حل مشکل محله شهید مطهریِ پارس آباد

 

دیگر خبرها

  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • عکس داخلی که روی دست عکس های مربوط به حیوان دوستی شهروندان ترکیه بلند می شود!
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • شوخی گلزار با مردم
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی