Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@15:17:04 GMT

فریب قیمت‌های کاذب خودرو را نخورید

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۰۳۰

به گزارش اکوفارس، روند صعودی قیمت ارز در بازار باعث شده تا خرید و فروش خودرو هم متأثر از این موضوع متوقف و کسی حاضر به معامله خودرو نباشد.

جالب اینجاست در این بازار راکد هرکسی قیمت های نجومی را برای خودروی خود مطرح می‌کند و کسی هم نظارتی بر بازار ندارد.

فروشندگان خودرو معتقدند: در بازار خبری از فروش نیست و فقط  قیمت‌ها به صورت کاذب افزایش پیدا می‌کند در این شرایط به مردم توصیه می‌کنیم  فریب قیمت‌های کاذب را نخورده و اگر خریدار هستند  صبر کرده  و با ثبات قیمت‌ها اقدام به خرید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 البته شکاف قیمتی بسیار بالای کارخانه تا بازار فضای دلالی را هم در بازار خودرو به وجود آورده است به نحوی که همین امر عاملی شده تا برخی نسبت به خرید خودرو آنهم در قالب طرح های پیش فروش خودروسازان شرکت کنند تا شاید در تحویل دو سال آینده محصولات سودی عاید آنها شود.

علاوه بر این پیش‌فروشهای مدت دار خودرو توسط خودروسازان هم نتوانسته دردی از بازار دوا کند و هر روز شکاف قیمتی کارخانه تا بازار انواع محصولات رکورد های مختلفی را ثبت می‌کند. در این شرایط باید پرسید وزارت صنعت مشغول انجام کدام وظیفه مهم است که از بازار خودرو غافل شده تا فضا برای دلال بازی و افزایش قیمت ها در این بازار فراهم شود.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۹ فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۱۲۳ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۶ عددی ۳۳ هزار تومان است برای خرید بسته ۹ عددی هم باید ۵۵ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته‌های بزرگ‌تر تخم مرغ به صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۲۰ عددی هم امروز ۱۲۳ هزار تومان اعلام شده است.

عده‌ای از افراد ترجیح می‌دهند از تخم مرغ‌های بلدرچین استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۱۲ عددی تخم مرغ بلدرچین در بازار ۴۰ هزار تومان قیمت دارد.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع تخم مرغ در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • زولبیا و بامیه این رنگی را به هیج وجه نخورید!
  • حریق در کارگاه تولید سپر خودرو + فیلم
  • قیمت سکه و طلا بعد از تعطیلات به کدام سو می‌رود؟
  • قیمت تخم مرغ در بازار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • طرح کاشت نهال گردوی ژنوتیپ 7 با قیمت 80 هزار تومان