Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سناتور مورفی با دفاع از دیدار خود با وزیر امور خارجه ایران، گفت که مذاکره نکردن دولت ترامپ با ایرانی‌ها خطرناک است.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، سناتور کریس مورفی که در روزهای گذشته به‌دلیل دیدارش با وزیر امور خارجه ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، به شدت از سوی مقامات آمریکایی مورد انتقاد قرار گرفت، بار دیگر از این اقدام خود دفاع کرد و گفت که این وظیفه اوست با مقامات سایر کشورها گفت‌وگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان، اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را که گفته بود "به نظر من سناتور مورفی قانون لوگان را نقض کرده است"، رد کرد و اظهار داشت: من به عنوان یک عضو کمیته روابط خارجی و عضو کمیته فرعی سنا در امور خاورمیانه و مبارزه با تروریسم، وظیفه دارم با سران دیگر کشورها گفت‌وگو کنم، حتی اگر دشمن باشند.
مورفی در ادامه اظهار داشت: واقعیت این است که صحبت نکردن دولت ترامپ با ایرانی‌ها حتی خطرناک است. سیاست او درقبال ایران کاملا فاجعه‌بار بوده، چراکه اکنون ایران قدرتمندتر از زمان پیش‌از ریاست جمهوری ترامپ است.این سناتور دموکرات افزود: من در حال مذاکره با ایرانی‌ها نیستم اما عاقلانه و منطقی است که یک نفر به حرف آن‌ها گوش کند تا شاید ابزاری برای رفع یک بحران باشد.
کریس مورفی همچنین تاکید کرد که وزیر امور خارجه کشورش را از قبل در جریان اقداماتش قرار می‌دهد.
به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ هفته گذشته در پیامی توییتری نوشت که، جان کری وزیر اسبق امور خارجه آمریکا و مورفی، قانون لوگان را نقض کرده‌اند و اگر یک جمهوری‌خواه این کار را انجام داده بود با نتایج بسیار جدی مواجه می‌شد.  
قانون لوگان تمام شهروندان آمریکایی را از مذاکره بدون مجوز و به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم با دولت‌های خارجی که با واشنگتن در تنش هستند، منع می‌کند. برچسب ها: مورفی ، سناتور مورفی ، ترامپ

منبع: خرداد

کلیدواژه: مورفی سناتور مورفی ترامپ وزیر امور خارجه سناتور مورفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی سی ان ان با وزیر امور خارجه ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک‎؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با تلویزیون سی ان ان آمریکا، مواضع جمهوری اسلامی ایران را به ویژه درباره تنش آفرینی‌ها رژیم صهیونیستی تبیین کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این مصاحبه، آقای امیرعبداللهیان تاکید کرد که ایران به دنبال افزایش تنش نیست، اما در صورت خطای اسرائیل، پاسخ فوری، پشیمان کننده و حداکثری خواهیم داد.

 

دیگر خبرها

  • گفتگوی اختصاصی سی ان ان با وزیر امور خارجه ایران
  • امیرعبداللهیان: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل در چارچوب دفاع مشروع بود
  • امیرعبداللهیان: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل در چارچوب دفاع مشروع بود +فیلم
  • اردن: منطقه بیش از هر زمان نیازمند آرامش است
  • دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان در نیویورک
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد
  • امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل با شدت بیشتری پاسخ می‌دهیم
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه