Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (یکشنبه) در صفحه توئیترش با انتشار تصاویری از دیدارهایش با همتایان هلندی و اتریشی در تهران نوشت: در دو روز گذشته در تهران ملاقات های خوبی با استف بلاک و الکساندر شالنبرگ وزرای خارجه هلند و اتریش انجام شد.

وی افزود: در این گفتگوها بر اهمیت حفظ برجام از طریق پایبندی به تعهدات برجامی از سوی اروپا تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وزرای خارجه هلند و اتریش طی دیروز و امروز (شنبه و یکشنبه) در تهران مهمان ظریف بودند و در رایزنی های انجام شده درباره مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه، برجام و اینستکس بحث و تبادل نظر شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد

وزیر امور خارجه مجارستان گفت: آمریکا، سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و اتحادیه اروپا بر سر اینکه چه کسی می‌تواند تسلیحات بیشتری به اوکراین برساند، رقابت دارند و این امر درگیری با روسیه را تشدید و تهدید یک جنگ جهانی جدید را جدی‌تر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، پیتر سیجارتو در بدو ورود به لوکزامبورگ برای شرکت در نشست مشترک وزرای خارجه و دفاع اتحادیه اروپا، تاکید کرد که پس از تصمیم اخیر کنگره آمریکا مبنی‌بر تصویب لایحه جدید کمک به اوکراین، «سیاستمداران اروپایی طرفدار جنگ می‌خواهند این باخت خود را جبران کنند». او در حساب کاربری فیس‌بوک خود نوشت: «امروز تحویل تسلیحات جدید و میلیاردها یورو در دستور کار آنهاست».

وزیر امور خارجه مجارستان هشدار داد که «تدارک جنگ جهانی در بروکسل در حال تشدید است» و ایالات متحده، ناتو و اتحادیه اروپا «به جای تمرکز بر تقویت صلح و یافتن راه حل‌های دیپلماتیک» اکنون برای هماهنگی کمک‌های نظامی در مورد اوکراین با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وزرای اتحادیه اروپا قصد دارند در نشست هفته جاری در لوکزامبورگ در مورد جنگ اوکراین، به ویژه تامین سامانه دفاع هوایی از جمله پاتریوت بحث کنند.

آنها قرار است در زمینه استفاده از دارایی‌های مسدود شده روسیه برای کمک به کی‌یف، رایزنی می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و فنلاند
  • مهاجم لیورپول در هلند، لانه موش اجاره می‌دهد!
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان