Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@16:58:41 GMT

احتمال بازگشت سیل به پلدختر

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۱۷۶

احتمال بازگشت سیل به پلدختر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حسن رضائیان با بیان اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان صبح امروز برگزار و تمهیدات لازم برای مقابله با سیل اندیشیده شده است، اظهار داشت: بارندگی‌ها از فردا غروب شروع و تا روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ادامه دارد که نیاز است برای جلوگیری از خسارات و مشکلات مناطق حاشیه رودخانه کشکان درضلع غربی وشرقی، سازمانی‌ها و رسالت‌ها تخلیه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود بارش‌ها 200 میلیمتر باشد افزود: دیواره ساحلی شهر پلدختر حدود 75 پیشرفت فیزیکی دارد و بناست که تا پایان اسفند ماه تکمیل شود که با تکمیل دیواره اعتمادی برای ماندن در منازل مسکونی برای هر دبی آبی وجود دارد.  

فرماندار پلدختر عنوان کرد: ساکنان مناطقی که در سیلاب قبلی خسارت دیدند آمادگی مقابله با سیلاب را داشته باشند و منازل را تخلیه کرده و به مناطق امن پناه ببرند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیل مدیریت بحران ستاد مدیریت بحران پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی حاکی از ناپایداری های فصلی و محلی به ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر در اردبیل است.

وی زمان شروع این پدیده جوی را عصر پنج شنبه تا سه شنبه هفته آینده اعلام و خاطرنشان کرد: رگبار باران، رخداد رعدوبرق، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباهای موقتی پدیده غالب در هفته آینده خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی اردبیل منطقه اثر این پدیده جوی را تمامی مناطق استان دانست و بیان کرد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی به دلیل بارندگی های رگباری و اصابت صاعقه به ویژه در نواحی کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

کوهی با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت دستورالعمل های سطح زرد شماره چهار هواشناسی گفت: مردم با اجتناب از اطراق و تردد در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر تمهیدات لازم برای حفاظت از تولیدات کشاورزی را اندیشیده و در انجام هرگونه عملیات کشاورزی احتیاط را رعایت کنند.

کد خبر 6081973

دیگر خبرها

  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • بازگشت اهالی ۴ روستای تخلیه شده جاسک به منازل خود
  • افزایش دمای هوا تا یکشنبه در مازندران
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • احتمال بازگشت ‌اسرائیل به جنگ‌ سایه‌ها
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • هوای اصفهان بارشی می‌شود + جزئیات