Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت در جلسه امروز هیئت وزیران، اعضای دولت به بحث و بررسی پیرامون عوامل بروز کرونا، پروتکل‌های درمانی، وظایف دستگاه‌های همکار با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله وزارتخانه‌های راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری که ریاست این جلسه را برعهده داشت، دستورات لازم را به همه دستگاه‌های ذی ربط برای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صادر کرد.بیشتر بخوانید: کنایه روحانی به مجمع تشخیص: آن‌ها که بهانه دست آمریکا دادند، پاسخگوی موضع غیرکارشناسانه خود در مورد لوایح FATF باشندبه دستور رئیس جمهور، سازمان برنامه و بودجه مکلف است هرگونه بودجه مورد نیاز برای مقابله همه جانبه با این ویروس را تأمین کند.

همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت باید همه تجهیزات و وسایل درمانی و مرتبط را در اسرع وقت تولید و تأمین نماید.

وزارت راه و شهرسازی نیز مکلف شد با همکاری و شهرداری تهران همه تدابیر لازم در پایانه‌های کشور، مراکز بین جاده‌ای و نیز وسایل حمل و نقل عمومی و مترو اتخاذ نماید. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rPQ خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد

به گزارش قدس آنلاین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان این شهر  هشدار داد و از آنها خواست آن را تخلیه کنند و مدعی شد ارتش در «بیت لاهیا» زیرساخت و نیروهای حماس را هدف قرار می‌دهد.

خبرنگار سایت خبری «غزه اکنون» گزارش کرد به دلیل بمباران شدید ارتش رژیم صهیونیستی، موجی از انتقال شهروندان در مناطق «بیت حانون» و «بیت لاهیا» به مراکز آوارگان در شمال غزه مشاهده می‌شود.

خبرنگار سایت خبری شهاب هم اعلام کرد توپخانه رژیم صهیونیستی در حال حمله به مناطق مختلف شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه است.

وزارت بهداشت غزه امروز سه شنبه در ۲۰۰ روزگی حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به غزه، شمار شهدای غزه را حدود ۳۴ هزار ۲۰۰ شهید و شمار زخمی‌ ها را بیش از ۷۷ هزار تن گزارش کرد.

این وزارتخانه با اشاره به ویرانگری‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد تاکنون ۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشت از خدمات رسانی خارج شده‌اند و ۱۲۶ اورژانس نیز آسیب دیده و از کار افتاده‌اند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای‌عالی بیمه
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه