Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@08:17:03 GMT

۴۵ هزار رای محسن پیرهادی به نام یک غیر مشهور

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۲۲۰

به گزارش پارس نیوز، نتایج نهایی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران ، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد و بر اساس آن افراد اول تا سی ام تهران معرفی شده و نفرات بعدی نیز مشخص گردیدند. در این میان فردی به نام حسین پیرهادی که مشابهت اسمی با محسن پیرهادی ، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و نفر سیزدهم برگزیده تهران دارد مشاهده می شود که نفر 45 ام تهران شده و در واقع با برداشتن از سبد محسن پیرهادی، رتبه او را از پنجم به سیزدهم تنزل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- در همین رابطه محسن پیرهادی در نامه‌ای  به فرماندار تهران خواستار بررسی این موضوع شد.

 

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر فرهادی

فرماندار محترم تهران

سلام‌علیکم

ضمن عرض خدا قوت به جنابعالی و مجموعه تحت امر شما، پس از اعلام نتایج شمارش آرای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تعداد رای بنده با کد ۲۴۹۶، ۷۸۵۴۵۰ اعلام گردید، اما نفر چهل و پنجم اعلامی، با نام حسین پیرهادی با کد ۲۴۹۵ که فردی غیر مشهور است قریب به ۴۶ هزار رای آورده که از افراد صاحب عنوان و حتی قاطبه لیست اصلاح‌طلبان، رای بیشتری به حساب می‌آید. فلذا از جنابعالی درخواست می‌کنم دستور فرمایید وفق قانون، نسبت به اصلاح رای اینجانب، اقدامات لازم را به عمل آورند.

پیشاپیش از حسن همکاری شما سپاسگزارم.

باتشکر_محسن پیرهادی

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انتخابات پیرهادی محسن پیرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است

احمد قیومی با همراهی مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری، مشاور و مدیر حوزه فرماندار، رییس اداره بازرسی و مدیریت عملکرد فرمانداری و مشاور فرماندار تهران عصر دوشنبه از مرکز رصدتغی جمعیت وزارت کشور بازدید کرد.

احمد قیومی در این بازدید با تاکید بر اهمیت بررسی و رصد تغییرات جمعیت شهرستان تهران افزود: با توجه به ویژگی‌های تهران به لحاظ پایتختی و وجود کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی، رشد تصاعدی جمعیت شکل گرفته و شاهد آن هستیم.

فرماندار تهران با اشاره به مشکلات جمعیتی، خواستار تبادل تجربیات در راستای رفع مسایل و آسیب‌های ناشی از کمی رشد جمعیت (زاد و ولد) در پایتخت شد.

وی اظهار کرد: راهکار‌های علمی و قابل اجرا با توجه به شرایط تهران می‌تواند حلال بخشی از مشکلات در کنار آموزش‌های خانواده‌ها باشد.

فرماندار تهران: تبادلات علمی و آموزش در رفع مسایل تغییرات جمعیتی موثر است

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور نیز در این بازدید با تاکید بر پیگیری‌های لازم در رفع مسایل رشد جمعیتی، گفت: اتاق رصد جمعیت وزارت کشور با هدف رصد مداوم تداوم تحولات جمعیتی به بهره‌برداری رسید.

زینب اختری با اشاره به پیگیری‌های مداوم در رفع مشکلات جمعیت اضافه کرد: کارشناسان مجرب تاکنون در راستای تشکیل فرایند بررسی تحولات جمعیتی، قریب به پنج هزار ساعت کار با هدف تحلیل و پیگیری و رصد تغییرات جمعیت کشور انجام داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی ؛ به جای ساخت مسجد ، مشکلات حمل‌ و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • عیسی: برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • پیرهادی:عملیات وعده صادق باعث تقویت غرور ملی شد
  • پیرهادی: عملیات «وعده صادق» منجر به تقویت غرور ملی مردم ایران شد
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران
  • تشکیل استان تهران غربی در دست بررسی است