Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تلویزیونی "الجزیره" قطر، این درحالی است که نخستین مورد ابتلا به این بیماری ویروسی دو روز پیش در اسرائیل به ثبت رسیده بود.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرده بود که یکی از ۱۱ تبعه این رژیم که از کشتی تفریحی قرنطینه شده در ساحل ژاپن خارج شدند، به ویروس کرونا مبتلاست.

رژیم صهیونیستی به هریک از این ۱۱ نفر اتاقی جداگانه برای قرنطینه اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از فرودهواپیمای حامل این مسافران در فرودگاه بن‌گوریون تل‌آویو، آنها فورا به «مرکز پزشکی شِبا» منتقل شدند تا از آنها تست ویروس کرونا گرفته شود.

پیش از این، در میان سه هزار مسافر کشتی تفریحی «دایموند پرینس»، ۱۵ اسرائیلی حضور داشتند که چهار تن از آنان به کرونا آلوده بوده و در ژاپن بستری شده بودند.

رسانه های چینی اعلام کردند که "زوی هیفتز" سفیر رژیم اشغالگر قدس در پکن که با شماری از مبتلایان به ویروس کرونا از کره جنوبی در یک هواپیما همسفر شده بود، تحت تدابیر شدید به قرنطینه برده شد.

همچنین تمام شهروندان سرزمین های اشغالی که از چین، هنگ کنگ، ماکایو، تایلند، کره جنوبی، ژاپن و سنگاپور باز می گردند، باید دو هفته در قرنطینه باشند.

همچنین حدود یکهزار گردشگر کره جنوبی که در سرزمین های اشغالی بسر می برند،  ۱۴ روز در هتل هایشان قرنطینه می‌شوند. 

برچسب‌ها کره‌ جنوبی ویروس کرونا رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی ویروس کرونا رژیم صهیونیستی کره جنوبی ویروس کرونا رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS گرچه سال هاست در کشور‌های مختلف فعالیت دارد، اما پس از شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر و آغاز نسل کشی فلسطینیان به صورت فعال‌تر در حال تبلیغ برای هدف قرار دادن شرکت‌های وابسته یا طرفدار اسراییل است. 

به گزارش الجزیره، جنبش تحریم اسراییل امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: فعالان طرفدار فلسطین جلسه سهامداران شرکت بیمه‌ای ایکس‌ای AXA را در پاریس مختل کردند و از این شرکت خواستند دارایی‌های خود را که به نظام آپارتایدی اسراییل دامن می‌زند، واگذار کند. 

این فعالان یک دیوار کاذب به ارتفاع ۲ متر و ایستگاه بازرسی ساختگی بیرون محل برگزاری جلسه سهامداران این شرکت بیمه ایجاد کردند تا این امر تداعی کننده سیستم آپارتایدی اسراییل برای کنترل فلسطینیان باشد، موضوعی که بیمه AXA تامین کننده مالی آن است. 

شرکت بیمه AXA یکی از سرمایه گذاران در بانک هاپوئلیم، از بانک‌های بزرگ سرزمین‌های اشغالی است که براساس اعلام نهاد‌های حقوق بشری از تامین کنندگان مالی اصلی شهرک سازی‌های غیرقانونی در کرانه باختری محسوب می‌شود. 

این بیانیه تاکید دارد: شرکت بیمه AXA نمی‌تواند سکوت کرده و برای فرار از مسئولیت خود دروغ بگوید. حتی بهترین مدیر روابط عمومی نیز نمی‌تواند ریاکاری این شرکت بیمه و ناکارآمدی سیاست آن در زمینه حقوق بشر یا مبارزه با تغییرات آب و هوایی را پنهان کند. 

تاکنون چندین شرکت غربی به دلیل سرمایه گذاری یا حمایت از اسراییل هدف تحریم‌های مردمی قرار گرفته اند. شرکت مک دونالد، غول رستوران‌های زنجیره‌ای در جهان پس از آنکه شعبه سرزمین‌های اشغالی آن از ارائه غذای رایگان به سربازان صهیونیست خبر داد، هدف تحریم‌های شدید در کشور‌های اسلامی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین‌های اشغالی/ آهارون هالیوا کیست؟
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • شلیک ده‌ها موشک به شهر اشغالی صفد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت