Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:08:55 GMT

حذف و اضافه‌ در «دوزیست» برزو نیک نژاد!

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۵۴۳

حذف و اضافه‌ در «دوزیست» برزو نیک نژاد!

برزو نیک‌نژاد کارگردان سینما درباره احتمال تغییر فیلم «دوزیست» در اکران عمومی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: قطعاً در تدوین نهایی، فیلم تغییراتی خواهد داشت و سکانس‌هایی به آن اضافه خواهد شد.

این کارگردان اضافه کرد: فارغ از همه اتفاقات بدی که برای این فیلم در جشنواره و داوری‌ها رخ داد؛ بزرگترین و بهترین شیرینی برای من، استقبال مخاطبان از فیلم در جشنواره فیلم فجر بود که خستگی را از تنمان به در کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دوزیست» به تهیه کنندگی سعید خانی و کارگردانی برزو نیک نژاد است که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.جواد عزتی، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، مجید نوروزی، لیلی فرهادپوری، الهام اخوان و سعید پورصمیمی جمع بازیگران «دوزیست» را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان این اثر اجتماعی آمده است: «حمید: دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، میره زیر دست و پا له میشه.»

این فیلم دومین همکاری سعید خانی و برزو نیک نژاد به عنوان تهیه کننده و کارگردان بعد از فیلم پرفروش «لونه زنبور» است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره فیلم فجر برزو نیک نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«نون.خ ۵» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زند. شب گذشته  حال و هوای زندگی کولبران به تصویر کشیده شد و شما می توانید بخش هایی از آن را مشاهده کنید.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است و در نظر سنجی اخیر رسانه ملی به عنوان پربازدیدترین سریال معرفی شد. 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

دیگر خبرها

  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است