Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@22:24:44 GMT

کلاس‌های درس دانشگاه سمنان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۵۶۸

کلاس‌های درس دانشگاه سمنان تعطیل شد

در این اطلاعیه که روی تارنمای دانشگاه سمنان قرار گرفته شده، آمده است: به اطلاع کلیه دانشجویان دانشگاه سمنان می‌رساند، با توجه به مصوبه چهارم اسفندماه ۹۸ هیات رییسه دانشگاه در جهت پیشگیری و حفظ سلامتی دانشجویان و کاهش نگرانی خانواده‌های آنان، کلیه فعالیت‌های دانشگاه اعم از آموزشی، خوابگاه‌ها، سرویس‌های ایاب و ذهاب، بوفه ها و رستوران‌های دانشجویی تا پایان هفته جاری(۹ اسفند) تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این اطلاعیه ذکر شده که سایر بخش‌ها و فعالیت‌های اداری دانشگاه سمنان دایر است. 

در خصوص وضعیت فعالیت‌های دانشگاه در هفته آینده نیز در این اطلاعیه‌ اعلام شد که دانشجویان می‌توانند اخبار هفته آینده را از طریق سایت و کانال دانشگاه رصد کنند. 

به منظور برگزاری هر چه بهتر همایش‌های عمومی دانشگاه مانند «دومین دوره روز درهای باز دانشگاه سمنان» ، «آیین ناب» و سایر همایش‌های مصوب برای اسفندماه، اجرای این همایش‌ها به زمان دیگری موکول شد که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود، همچنین تمام فعالیت های ورزشی دانشجویی و کارمندی و بخش عملی دروس تربیت بدنی تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

تاکنون آزمایش هیچ یک از افراد مشکوک به کرونا در سمنان مثبت نبوده است و نتایج موارد مشکوک فعلی نیز به محض مشخص شدن به اطلاع عموم می‌رسد.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا چین خانواده ویروس دانشگاه سمنان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین برملا اظهار کرد: مسائل آموزشی باید ریشه‌ای‌تر تحلیل شوند و برنامه بلندمدت‌تری برای برون‌رفت از این وضعیت و رفع مشکلات انجام شود. این کار آغاز شده است، اما نیازمند کمک سایر دوستان هستیم.

وی افزود: یکی از مشکلات در این زمینه این است که در خوزستان در هدایت تحصیلی، شرایط خوبی نداشتیم و سهم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در انتها بود و در نتیجه، انتخاب رشته نادرست در نمرات امتحانات پایانی تاثیرگذار بود. تلاش برای رفع این مساله در حال انجام است و نتایج آن را خواهیم دید.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تحلیل نمرات نوبت اول و شناسایی دانش‌آموزان لازم‌التوجه گفت: بر اساس این اطلاعات، کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان لازم‌التوجه بر اساس دروس هدف تعیین‌شده در حال برگزاری است.

وی افزود: ۱۰ منطقه در استان خوزستان، بضاعت علمی و نیروی انسانی ضعیف‌تر دارند که برای بهبود وضعیت این مناطق، نیرو‌های سرگروه استان در حال برگزاری همایش‌های جمع‌بندی در این مناطق هستند.

برملا ادامه داد: همچنین روزانه دو سه وبینار آموزشی در مورد دروس هدف در کانال‌های دانش‌آموزی برگزار می‌شود تا آموزش در دورافتاده‌ترین نقاط توسط بهترین معلمان ارائه شود.

وی بیان کرد: از ظرفیت اپلیکیشن‌های آموزشی و تولید محتوا‌های آموزشی برای توانمندسازی معلمان توسط مولفان کتب درسی نیز استفاده شده است. در کنار آموزش، سنجش نیز در حال انجام است و آزمون‌ها از دروس هدف در سه پایه در حال برگزاری است و قرار است نتایج استخراج شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه در ایام نوروز ۹ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های مطالعاتی شرکت کردند، گفت: بعد از کنکور، این پایگاه‌ها دوباره فعال می‌شوند.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری کلاس‌های درس تصریح کرد: پیش از این، بدعت تعطیلی کلاس‌ها را داشتیم. با نظارت‌های انجام‌شده فعالیت‌های آموزشی تا روز آخر استمرار خواهد داشت.

برملا با اشاره به تلاش برای بهبود رتبه علمی خوزستان بین دیگر استان‌ها گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امسال حتما رتبه علمی خوزستان ارتقا می‌یابد.

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان