Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@02:19:53 GMT

جهانگردی اسکوچیچ با برند تیم ملی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۷۳۱

جهانگردی اسکوچیچ با برند تیم ملی

دراگان اسکوچیچ، حدود دو هفته پیش و چند ساعت پیش از دربی پایتخت به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.

به گزارش مشرق، سرمربی کروات تیم ملی که سابقه هدایت ملوان، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان را در کارنامه خود دارد در دو هفته‌ای که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است چند بازی لیگ برتر مانند سایپا-پارس جنوبی جم را تماشا کرده است و به اردوهای تیم‌های مختلف مانند پیکان و فولاد سرکشی کرده تا از وضعیت این تیم‌های مطلع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی که تا پایان نیم فصل اول رقابت‌ها هدایت صنعت نفت آبادان را برعهده داشت و حتی با این به رتبه چهارم لیگ برتر رسید با شروع لیگ قهرمانان آسیا سال 2020، بازی‌های نمایندگان ایران را زیر نظر گرفت و بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کرد و عملکرد ملی‌پوشان این دو تیم را زیر نظر گرفت. بعد دیدن بازی‌های نمایندگان ایران در آسیا، این سرمربی کروات راهی اروپا شد تا عملکرد لژیونرها خود را زیر نظر بگیرد و بررسی کند. او در اولین گام به اردوی یوپن رفت تا با امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی دیدار داشته باشد؛ امید ابراهیمی بازیکنی است که در سال‌های اخیر زیر نظر ویلموتس و کی‌روش همواره به اردوها دعوت شده، اما سعید عزت‌اللهی بعد از شروع دور انتخابی جام جهانی ازدیگر مورد توجه ویلموتس قرار نگرفت و نتوانست در فهرست 23 نفره تیم ملی حاضر شود.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ راهی کرواسی می‌شود دیدار اسکوچیچ با مدافع تیم ملی در بلژیک +عکس

اسکوچیچ در ادامه سفر بلژیک خود در اردوی تیم شارلوا هم حاضر شد و با دو لژیونر اصلی تیم ملی یعنی کاوه رضایی و علی قلی‌زاده دیدار کرد و با آن‌ها درباره نقش‌شان در تیم ملی گفت‌وگو کرد. میلاد محمدی که این روزها در خنت بلژیک توپ می‌زند هم احتمالا با اسکوچیچ دیدار خواهد کرد.  این سرمربی 51 ساله در ادامه تور اروپاگردی خود به پرتغال خواهد رفت و لیگ این کشور را که مهدی طارمی، مهرداد محمدی و امیر عابدزاده در آن بازی می‌کنند بررسی خواهد کرد و از وضعیت آن‌ها مطلع خواهد شد.

اسکوچیچ در پایان سفر خود به فرانسه هم سر خواهد زد و با ستاره فراموش‌شده تیم ملی دیدار خواهد کرد؛ سامان قدوس که بعد از پایان محرومیت چهار ماهه، می‌خواهد دوباره در ترکیب تیم ملی و آمیان حاضر شود، احتمالا شگفتی مرد کروات خواهد بود. این بازیکن که پیش از جام جهانی 2018، ملیت ایرانی را پذیرفت احتمالا در تیم اسکوچیچ نقش پررنگ‌تری نسبت به کی‌روش و ویلموتس خواهد داشت و به یکی از محورهای تیم ملی تبدیل خواهد شد. سامان قدوس، از آن دسته بازیکنانی است که این شانس را داشت در تیم ملی دیگری (سوئد) توپ بزند، اما ترجیح داد که با ایران مسافر روسیه و امارات شود و در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا بازی کند.

در کل به‌نظر می‌رسد که نقش لژیونر در تیم اسکوچیچ بسیار پررنگ خواهد بود و لیست مشابهی با دوران کی‌روش منتشر خواهد شد و بازیکنانی که تجربه بیش‌تری در فوتبال اروپا دارند در لیست تیم ملی حاضر خواهند بود و در چهار بازی سرنوشت‌ساز تیم ملی در مقدماتی جام جهانی، ایران را همراهی خواهند کرد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی زیر نظر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برند تام فورد در فروشگاه عطر لیلیوم

توماس کارلایل فورد، معروف به تام فورد، در 27 آگوست سال 1961 در شهر آستین ایالت تگزاس آمریکا به دنیا آمد. او از همان کودکی استعداد خود را در طراحی و خلاقیت بروز داد. در نوجوانی برای تحصیل راهی نیویورک شد. حین تحصیل در رشته معماری با بازی در 12 آگهی تجاری تلویزیونی توانایی‌های خود در بازیگری را به همگان اثبات کرد. پس از دانش‌آموختگی چند سالی در کنار دو طراح لباس آمریکایی فعالیت کرد. اما استعداد او در صنعت مد زمانی هویدا شد که به عنوان طراح لباس زنانه به استخدام شرکت گوچی ایتالیا در سال 1990 درآمد. تلاش‌های شبانه روزی او سرانجام ثمر داد و بعد از چهار سال ترفیع یافت و در جایگاه مدیر خلاقیت گروه گوچی قرار گرفت.

امروزه در تمام فروشگاه‌های عطر و ادکلن اصل میتوان محصولات برند تام فورد را مشاهده کرد. نابغه مد، تاجر میلیاردر، خالق عطرهای پرفروش مانند ادکلن بلک ارکید، سینماگر بزرگ، انسانی چند بعدی... اینها تنها شماری از القابی هستند که در وصف عطار و طراح مد افسانه‌ای تام فورد عنوان می‌شود.

تام فورد و گوچی

اینجا بود که تام فورد شکوه دوباره را به شرکتی در آستانه ورشکستگی بازگرداند. خلاقیت‌های فورد گوچی را زیر و رو کرد و باعث شد تنها طی دو سال، فروش این شرکت افزایشی باورنکردنی در حدود 90 درصد را تجربه کند. شرکتی که ارزش آن در سال 1999 حدود 4.3 میلیارد دلار برآورد می‌شد با گسترش فعالیت‌های خود و به لطف نگاه نو فورد به صنعت مد به رقم شگفت انگیز 10 میلیارد دلار در سال 2004 رسید. در واقع طی 10 سال رهبری فورد (1994-2004)، فروش سالانه گوچی از 230 میلیون دلار به 3 میلیارد دلار افزایش یافت. با وجود موفقیت چشم‌گیر، فورد مجبور شد به دلیل اختلاف با مدیریت گوچی بر سر کنترل بخش هنری از این شرکت ایتالیایی جدا شود. سال های بعد او اعتراف کرد جدایی از گوچی او را بی‌پول، مایوس و درمانده کرد.

تاسیس برند تام فورد

اما این جدایی و بازگشت به آمریکا سرآغاز موفقیتی بزرگ برای تام فورد بود. در سال 2005، او شرکت مد خود به نام تام فورد را در نیویورک تأسیس کرد که در تولید عطر، لباس، عینک و محصولات زیبایی شیک، باکلاس و پر زرق و برق شهرتی جهانی دارد. در همین سال شراکت با برند استی لادر برای طراحی و تولید عطر و لوازم آرایشی را آغاز کرد و طی یک همکاری موفق، عطر Youth Dew Amber Nude را که نسخه بازآفرینی شده عطر معروف Youth Dew استی لادر در سال 1953 است را عرضه کرد. فورد رایحه ی شرقی این عطر را با رایحه‌های چالشی شکلات تلخ، ادویه‌، رز سیاه، کنیاک و کهربای گرم که در کل ترکیب غالب است، ارتقا داد و عطری را عرضه کرد که با اولین بوییدن نسل جوان را به خود جذب می کند. این عطر بیش از 200 میلیون دلار درآمد نصیب شرکت کرد.

رونمایی از تام فورد بلک ارکید

اما Black Orchid یا ارکیده سیاه اولین عطر اختصاصی حاصل از این مشارکت بود که در سال 2006 رونمایی شد و فورا به موفقیتی بزرگ تبدیل شد. این عطر که به نمادی برای برند تام فورد تبدیل شده است در اصل برای خانم‌ها طراحی شده بود اما مورد استقبال آقایان هم قرار گرفت. یک سال بعد، مجموعه عطرهای نیش (خاص) این شرکت تحت نام Tom Ford Private Blend معرفی شد که شامل 12 عطر است که بسیاری از آنها امروز همچنان پرفروش هستند از جمله Tuscan Leather, Oud Wood, Neroli Portofino, Tobacco Vanille. از آن زمان تام فورد مجموعه‌ای از عطرهای پرفروش مردانه و زنانه در کنار عطرهای نیش خود به بازار جهانی عطر عرضه کرده است.
اما رونمایی از عطرهای خاص راه را برای موفقیت روزافزون فورد باز کرد و باعث شد انقلابی که در گوچی در صنعت مد به پا کرد در عطر نیز اتفاق افتد. Tom Ford Private Blend خلاقیت بدون محدودیت و مرز را محقق کرد. او در سالهای بعد با عطاران بزرگ بسیاری همچون کارین خوری Karyn Khoury همکاری کرد و به قول خودش از آنها بسیار آموخت. او همواره مخالف این است که بگوید عطرهای خاصش زنانه هستند یا مردانه. در واقع دوست دارد کلیشه‌ها را بشکند. او می‌گوید در عطر Neroli Portofino نت‌های گلی با نت مرکبات و کمی کهربایی درهم آمیخته شده تا عمق و بافت بیشتری به بوی آن داده شود. مشتری‌های Private Blend لزوماً اهمیتی نمی‌دهند که روی این عطر نوشته شده زنانه یا مردانه. آنها صرفا چیزی می‌خواهند که ارزشمند و منحصر به فرد باشد.

رونمایی از توسکان لدر

«این محصول رمزآلود ترین و اختصاصی‌ترین و کاملترین عطر من است و باید به‌طوری آن را عرضه کنم تا احساسی رویایی و کاملا منحصر به فرد را در وجود همگان برانگیزم.» این جمله از تام فورد است که صاحب خاص‌ترین برند عطرسازی جهان است، این عطر را به جرئت میتوان بهترین عطر جهان نامید چرا که در اولین سال تولیدش یعنی 2007 به مدت 3 سال مبلغی به میزان بودجه چند کارخانه بزرگ عطرسازی جهان فروخت.

پس از اسپری توسکان لدر روی پوست و در محل نبض خودتان، بوی زعفران، تمشک و آویشن را به‌خوبی استشمام خواهید کرد. این نت‌ها با توجه به قدرت پخش بوی بالای محصولات تام فورد، با سرعتی مهارنشدنی در فضای اطراف شما پخش خواهد شد. وقتی مدتی از اولین اسپری گذشت، این نت‌ها جای خود را به بوی کندر هندی و گل یاسمین می‌دهند. این ترکیب متضاد و دوگانه تندی و گرما در هم آمیخته و باعث ایجاد شور و نشاطی وصف‌ناپذیر در شما خواهد شد. با گذشت زمان، این نت‌ها نیز جای خود را به بوی چرم، نت‌های چوبی و عنبر خواهند داد. این نت‌های پایانی، بر گرما و تندی نت‌های قبلی می‌افزایند.
فورد می‌گوید: «به نظر من عطر مهم‌تر از لباس است زیرا مانند موسیقی یا غذا، عطر نیز احساس را برمی انگیزد. برند تام فورد بیش از صد عطر تولید کرده است که جدیدترین آن Rose de Russie نام دارد که اوایل سال 2022 راهی بازار شد. عطر تام فورد Rose de Russie یک عطر چرمی زنانه-مردانه است. نت ابتدایی فلفل سفید، نت میانی رز و نت‌های پایه چرم و چوبی هستند.

لیلیوم، بزرگترین فروشگاه عطر در ایران، شماری از عطرهای برند نامدار تام فورد را برای عرضه به مشتریان در سایت خود قرار داده است. با یک جستجوی ساده در لیلیوم می‌توانید عطرهای تام فورد را انتخاب و خریداری کنید.

کد خبر 839566

دیگر خبرها

  • راه‌های تشخیص جنس تقلبی از اصل ۷ برند معروف
  • عیب و ایرادهای خودرو‌ لوکس جنسیس
  • جرارد پیکه: خلاف بارسلونا، مردم هرگز از تماشای بازی رئال مادرید لذت نمی‌برند!
  • بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا
  • عکس| الناز شاکردوست با کیف ۱۲۰ میلیونی جلب‌توجه کرد!
  • قدردانی از اعضای جدید خانواده فونیکس NEV
  • معرفی برند تام فورد در فروشگاه عطر لیلیوم
  • طرز استفاده از ماسک صورت (آموزش صفر تا 100)
  • سوءاستفاده از نام و اعتبار فلای تودی توسط یک سایت متخلف!
  • استایل شیک سوپر استار زن سینمای ایران با کیف ۱۲۰ میلیونی! | تصویر