Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@08:36:50 GMT

تأسف آقای خواننده از کنسل شدن کنسرت هایش/ عکس

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۸۱۰

علیرضا قربانی خواننده آلبوم‌های «افسانه چشم هایت» و «فروغ» با انتشار عکسی از خودش در صفحه اینستاگرامش، از تعطیلی کنسرت هایش تا پایان هفته خبر داد.

اخبار چهره ها - " دوستان و همراهان گرامی، متأسفانه به دلیل مشکلات و خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم عزیز و علی‌رغم تمهیدات فراوان تیم اجرایی برای برگزاری مجدد کنسرت‌های “با من بخوان” مجبور به لغو همه اجرا‌ها تا پایان هفته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با بهبود شرایط فعلی و کاهش ریسک شیوع بیماری و در سریعترین زمان بتوانیم به برگزاری کنسرت‌ها در روز‌های جایگزین بپردازیم. اطلاعات کنسرت‌های جایگزین و آتی از همین طریق اعلام خواهد شد. بامید دیدارتان بزودی "

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: علی رضا قربانی خواننده ایرانی کنسرت علیرضا قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم

دیدار دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن با تک‌گل شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر ایران از ساعت ۱۶:۳۰ با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت با پیروزی سپاهان به‌پایان رسید.

در نیمه نخست دیدار معوقه و حساس هفته هفدهم لیگ‌برتر کم‌موقعیت و با درخشش دروازه‌بان‌های دو تیم که منجر به تساوی بدون گل بود، به‌پایان رسید.

در اواسط نیمه دوم تیم فوتبال سپاهان توسط شهریار مغانلو و از روی نقطه پنالتی به تک‌گل این دیدار دست پیدا کرد و پس از دو هفته ناکامی، پیروز شد.

خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن کد خبر 745574

دیگر خبرها

  • پس از ۳۰ ساعت انتظار، سرانجام اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ کنسل شد
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر