Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@12:38:23 GMT

احتمال لغو پروازهای فرودگاه زنجان به مقصد مشهد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۵۸۹۵

احتمال لغو پروازهای فرودگاه زنجان به مقصد مشهد

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به عدم استقبال از پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد گفت: با این روند احتمال لغو این پرواز وجود دارد.

محمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به پرواز فرودگاه زنجان به مشهد اشاره و اظهار کرد: برنامه این پرواها با پیگیری از مسؤولان ارشد کشور راه‌اندازی ده است.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه پرواز عصر دیروز فرودگاه زنجان به مشهد با 29 مسافر انجام شده است، تصریح کرد: با این وضعیت، احتمال لغو این پروازها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد توسط یک شرکت خصوصی برنامه‌ریزی شده است، افزود: برقراری این پروازها منوط به سود و زیان است و اگر استقبال از این پروازها به همین منوال باشد، به احتمال زیاد این پروازها لغو خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه هواپیماهای مورد استفاده در پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد 160 نفره است، ادامه داد: در حال حاضر این پروازها با حداکثر 20 ظرفیت انجام می‌شود.

مدیر فرودگاه زنجان در پاسخ به سوالی در مورد قیمت بلیت پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد گفت: قیمت این بلیت‌ها با قطار قابل مقایسه است.

وی با توصیه به شرکت‌های خصوصی در مورد تلاش برای حفظ پرواز فرودگاه زنجان به مشهد افزود: از دست رفتن این پرواز، با وجود همه تلاش‌ها، قابل جبران نیست.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس مدیر فرودگاه زنجان محمد قاسمی هواپیما مشهد لغو ظرفیت احتمال پیگیری مسؤولان منوال استقبال پروازهای فرودگاه زنجان به مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 738453

دیگر خبرها

  • استقبال مسافران از برقرار شدن پرواز اراک به مشهد در فرودگاه اراک
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • معرفی فرودگاه دبی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول