Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فاضل عبدالحسین» مشاور بین‌المللی روابط دیپلماسی و کنسولگری عراق به دنبال انتخاب «عبدالعزیز المحمداوی»، به عنوان معاون فرمانده سازمان حشد الشعبی و جانشین شهید «أبومهدی المهندس»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا تصریح کرد: با پیگیری محور مقاومت در می­‌یابیم که شخصیت­‌هایی وجود دارند که شناخته‌شده نسیتند و نام آنها در رسانه‌­ها، ‌محافل یا مناسبت‌­های مختلف مطرح نشده است، چرا که ضروری است چنین شخصیت­‌هایی از انظار دشمنان و اشرار و سایه­‌های آمریکا و اسرائیل دور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحسین ادامه داد: برای مثال مجاهد شریف «أبو فدک» در صفوف نخست جهاد بوده و از همان زمان نظام «صدام»، دیکتاتور پیشین مخالف آن بود و پس از سقوط رژیم بعث و ورود نیروهای ظالم و اشغالگر از پیش‌قراول مجاهدان برای مقابله با این نیروها در قالب تشکیلات ارتش امام مهدی (عج) بوده و پس از آن نیز پس از فتوای مرجعیت عالی‌قدر با تشکیلات خود به جهاد در صفوف گروه‌­های مقاومت در سوریه ادامه داد تا اینکه این تشکیلات به فضل الهی به نیرویی عقیدتی و جهادی با عنوان «حشد الشعبی» تبدیل شد و هم زمان ضربه­ های دردناکی با نظارت و اجرای مجاهد شریف «أبو فدک» به نیروهای اشغالگر و گروه تروریستی داعش وارد کرد.

وی در ادامه افزود: خون دو شهید بزرگ «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس و «أبومهدی المهندس» معاون فرمانده حشدالشعبی این زمین پاک را آبیاری کرد؛ زمینی که فرماندهان نافذ و شجاعی را تربیت کرد که مصداق عینی آیه «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» هستند.

عبدالحسین تأکید کرد که گام‌­ها و برنامه­‌های مقاومت، راه این دو شهید مجاهد و جانباز را خواهد پیمود که پیروزی هم‌پیمان مجاهدان صابر است.

وی در پایان گفت: مجاهد أبو فدک نیز رویکرد متفاوتی را پیش نخواهد گرفت و همان راه نیروهای مبارز و شجاع مقاومت را متاثر از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی ایران ادامه خواهد داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه الجزیره، ارتش این رژیم مدعی شد: در حمله هوایی فرمانده یگان موشکی جبهه غربی نیروهای رضوان وابسته به حزب الله را ترور کردیم.

پیشتر رسانه‌ها گزارش دادند که یکی از فرماندهان مقاومت در انفجار خودروی شخصی اش به شهادت رسیده است.

حزب الله با تأیید کشته شدن یکی از فرماندهان خود، نام وی را «اسماعیل الباز» ملقب به ابوجعفر، اعلام کرد که در راه قدس شهید شده است.

به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیروهای مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می زند.

دیگر خبرها

  • حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد
  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • زلزله چند ریشتری در پرسپولیس؛ خداحافظ آقای درویش
  • ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد