Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عدم سواد باعث مطرح شدن برخی صحبت‌ها شد و دوستان با حرف‌های‌شان فرار روبه جلو نکنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی در پاسخ به اظهارات امیر قلعه‌نویی در برنامه شب‌های فوتبالی گفت:

صحبت‌هایی که لازم را بود را انجام داده‌ام و مشخص نشد که چرا تیم سپاهان برای گرم کردن به زمن نیامد اما دوستان می‌گویند در راهرو بدن‌های خود را گرم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرف‌ها فرار رو به جلو است.

وی افزود:

دوستان می‌گویند چرا گفتیم آنها قبل از بازی ذکر گفتند؛ در جواب باید بگویم ما هم بچه مسلمان هستیم و قبل از هر بازی ذکر می‌گوییم. در بازی‌های‌مان هم مشخص است که بازیکنان تیم زیر پیراهن‌های خود چه می‌پوشند. همه اعضای تیم ما را می‌شناسند و مطرح کردن برخی حرف‌ها فرار رو به جلو است. می‌گویند قهرمانی‌‌های ما مهندسی شده است؛ بله در تیم ما مهندس و دکتر تا دلتان بخواهد هست.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس گفت:

تاکید می‌کنم حرف‌هایی که زده شد بیشتر فرار رو به جلو بود. یکسری حرف‌ها به خاطر بی‌سوادی است. بی‌سوادی هم به نداشتن مدرک تحصیلی نیست بلکه سواد در شخصیت، حرف زدن و رفتار آدم‌هاست.در صحبت‌‌هایی که امشب مطرح شد بی‌سوادی موج می‌زد.

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بی سوادی حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ عیسی قاسم: ایران از جنگ فرار نمی‌کند

فرارو- آیت‌الله شیخ عیسی احمد قاسم، رهبر شیعیان بحرین، حمله ایران به رژیم صهیونیستی در ۱۴ آوریل ۲۰۲۴ را شجاعانه توصیف کرد و تاکید کرد که این یک وعده صادق است.

به گزارش فرارو، شیخ عیسی قاسم گفت: این حمله همچنین یک اعلام عملی صادقانه است و نشان می‌دهد که اگر سربلندی و امنیت ملت و بشریت اقتضا کند،  ایران از جنگی با هزینه‌های فزاینده فرار نخواهد کرد.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • شیخ عیسی قاسم: ایران از جنگ فرار نمی‌کند
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!