Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: افراد مبتلا به بیماری‌های شبه آنفلوآنزا بهتر است در منزل استراحت کرده و از حضور در اماکن عمومی و دست‌دادن و روبروسی کردن با سایر افراد خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هومن قصری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در  استان قم و امکان انتشار آن به دیگر مناطق کشور اظهار کرد: کروناویروس از ۲ ساعت تا ۹ روز می‌تواند روی سطوح باقی بماند لذا مردم باید سعی کنند از حضور بی‌دلیل در اماکن شلوغ و پرتردد خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا ۸۰ درصد عفونت کروناویروس بی‌علامت است و در ۲۰ درصد موارد علامت بیماری آشکار می‌شود که ۲.۵ درصد افراد مبتلا دچار علائم شدید می‌شوند.

قصری رعایت نکات بهداشتی را جهت پیشگیری از این ویروس را  مهم عنوان کرد و گفت: شستشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، پرهیز از دست دادن و روبوسی در این شرایط الزامی است. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان با بیان اینکه حضور در مکان‌هایی که تجمعات انسانی وجود دارد توصیه نمی‌شود، خطاب به شهروندان افزود: ملاقات بی‌مورد بیماران در بیمارستان‌ها را کاهش دهید.

وی اذعان داشت: به دلیل ترس از ابتلا به کروناویروس، مراجعه بی‌دلیل به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها افزایش یافته است که این خود عاملی برای انتشار این ویروس است.

قصری تاکید کرد: افراد مبتلا به بیماری‌های شبه آنفلوآنزا بهتر است در منزل استراحت کرده و از حضور در اماکن عمومی و دست‌دادن و روبروسی کردن با سایر افراد خودداری کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، علی دایی این روزها به دور از فوتبال به سر می برد و به گفته خودش قصد ندارد فعلا به فوتبال برگردد. حالا تصویری از علی دایی کنار محسن خلیلی منتشر شده است، محسن خلیلی چند سال است که وظیفه ریاست آکادمی پرسپولیس را برعهده دارد.

محسن خلیلی در سال هایی که بازی می کرد، عنوان آقای گلی را با پیراهن پرسپولیس به دست آورد و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

کد خبر 845118 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • برگزاری جشنواره اذان آوای ماندگار در تبریز
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • افزایش خروجی سد و رهاسازی آب در بستر زاینده رود/ از توقف در بستر رودخانه خودداری کنید
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید