Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@00:13:46 GMT

کرونا سفیر تل آویو در پکن را به قرنطینه برد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۶۰۱۱

صراط:

گزارش روزنامه هنگ کنگی ساوث چاینا مورنینگ پست حاکی است که «زوی هیفتز» سفیر اسراییل در پکن روز ۱۵ فوریه با هواپیمایی که شماری از اتباع کره ای مسافر آن بودند به آن کشور پرواز کرد.

به گزارش ایرنا حالا گزارش ها حاکی است که دستکم ۹ نفر از اتباع کره جنوبی در هواپیمایی که سفیر اسراییل در چین از سرنشینان آن بود، به ویروس کرونا آلوده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز مشخص نیست که چرا سفیر اسراییل در چین جزو مسافران آن هواپیما بوده و به کره جنوبی رفته است و معلوم نیست که چه زمانی به پکن بازگشته و قرنطینه شده است.

این گزارش از قول وزارت خارجه اسراییل حاکی است که او از مسافران همان هواپیمایی بوده که با حضور شماری از شهروندان کره جنوبی از تل آویو به کره پرواز می کرده است.

سفارت اسراییل در چین می گوید که او به فاصله زیادی از مسافران کره ای در بخش بیزینس کلاس هواپیما بوده و در تمام طول سفر ماسک به همراه داشته است.

این نشریه گزارش کرد که دولت تل اویو قصد دارد با تشکیل نشستی درباره احتمال شیوع این ویروس در اسراییل بحث و رایزنی کند.

تمام شهروندان سرزمین های اشغالی که از چین، هنگ کنگ، ماکایو، تایلند، کره جنوبی، ژاپن و سنگاپور باز می گردند، باید دو هفته در قرنطینه باشند.

همچنین حدود یکهزار گردشگر کره جنوبی که در سرزمین های اشغالی بسر می برند،  ۱۴ روز در هتل هایشان قرنطینه می‌شوند.  

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رژیم اشغالگر قدس کرونا ویروس سفیر اسراییل صراط کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد

به گزارش جام جم آنلاین، کمیته تحقیقات مستقل سازمان ملل متحد درباره بی‌طرفی آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی آنروا نتایج این تحقیقات را منتشر کرد.

این کمیته تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تاکنون دلیلی را برای اثبات ادعای خود در خصوص ارتباط کارکنان آژانس آنروا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس یا جنبش جهاد اسلامی فلسطین ارایه نداده است.

بر اساس این گزارش آژانس آنروا به صورت منظم نام کارکنان خود را برای بررسی به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، اما این مقامات هیچ‌گاه هیچ‌گونه نگرانی را نسبت به این افراد ابراز نکرده‌اند.

این کمیته بیان کرد که رژیم صهیونیستی به نامه‌های آژانس آنروا در ماه‌های مارس و آوریل مبنی بر درخواست ارایه نام‌های ادعایی و دلایل از سوی این رژیم پاسخ نداده است.

همچنین بر اساس این نتایج، آژانس آنروا از برخی سازوکار‌ها برای تضمین پایبندی این آژانس به اصول بشردوستانه و بی‌طرفانه برخوردار است.

دیگر خبرها

  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • بالاگرفتن اختلافات میان مقامات تل‌آویو برسر تبادل اسرا
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا
  • بایدها و نبایدهای مسافران در قطارهای سفیر ریل
  • کمک آمریکا به کی‌یف، تل‌آویو و تایوان بحران‌ها را تشدید می‌کند