Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@01:05:35 GMT

فروش تمساح در نواب

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۶۱۸۲

فروش تمساح در نواب

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، مسعود زندی در این باره اظهار داشت: روز شنبه مأموران یگان حفاظت این اداره هنگام گشت و پایش مراکز خرید و فروش حیوانات در تهران موفق به کشف و ضبط تعداد هشت لاکپشت گوش قرمز، پنج بلبل خرما، شش کبوتر چاهی، یک تمساح، ۲ ایگوانا و یک عدد لاکپشت سفید چینی لاک نرم شدند.

وی با بیان اینکه برخی از این گونه‌ها در زیستگاه‌های طبیعی تهران رها شدند، اظهار داشت: بقیه گونه‌های کشف شده برای انجام اقدامات کنترلی به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی در ادامه به گشت و پایش مستمر مأموران اجرایی در مناطق تحت مدیریت تهران اشاره داشت و افزود: در پایان هفته گذشته مأموران هنگام گشت در ارتفاعات شمال تهران نیز موفق به کشف و ضبط یک قبضه سلاح شکاری گلوله زنی به همراه چهار عدد فشنگ شدند. رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست شهر تهران در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف محیط‌ زیستی بخصوص در ایام پایانی سال موضوع را بلافاصله با تلفن گویای ۱۵۴۰ به محیط‌ زیست اطلاع دهند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تمساح حیات وحش سلاح شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرهاد آراوند با اعلام این خبر بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر کرده و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطر شأن کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 6086592

دیگر خبرها

  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت