Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز خراسان رضوی را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.         انتهای پیام//ف.ک

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات استانی مطبوعات خراسان رضوی روزنامه های استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر

علیرضا ایرندگانی گفت: باتوجه‌به اعلام فعالسازی دستورالعمل مدیریت سیل در حوزه سلامت و آماده‌باش کلیه مراکز درمانی و امدادی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در پی هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در جنوب استان در حالت آماده‌باش کامل است.
 
  وی افزود: باتوجه‌به اعلام هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی همچنین سازمان اورژانس کشور شروع شرایط وضعیت قرمز از اوایل سه‌شنبه ۲۸ فروردین شروع و تا اواخر پنجشنبه ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت.
 
ایرندگانی خاطرنشان کرد: بر اساس این دستورالعمل کلیه نیروها در مراکز امدادی، درمانی در حالت آماده‌باش هستند و همچنین باتوجه‌به احتمال بروز آب‌گرفتگی و انسداد محورهای مواصلاتی اقداماتی مانند انتقال بیماران پرخطر و مادران باردار در مناطق صعب‌العبور یا در مسیر سیلاب به مراکز ایمن در دستور کار قرار گرفته و همچنین با تشکیل جلسات درون و برون‌سازمانی (فرمانداری) و لغو کلیه مرخصی‌ها اقداماتی از جمله فعالسازی گروه مجهزهای واکنش سریع، شناسایی بیماران خاص و تکمیل و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و دیگر مراکز بهداشتی درمانی آمادگی خود را برای شرایط پیشرو اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل است/ در صورت خرابکاری هسته‌ای به سرعت مقابله به‌مثل می‌کنیم
  • آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • آماده باش کامل به ۵ فرودگاه عملیاتی استان کرمان
  • دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند
  • مدیریت بحران آبفای یزد در آماده باش کامل