Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان نسبت به هجوم مجددملخ صحرایی به مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان هشدار داد.

امان الله طوقی گفت: در پی هشدار های سازمان خوار و بار جهانی فائو وکارشناسان سازمان حفظ نباتات کشور مبنی بر هجوم قریب‌الوقوع ملخ صحرایی مهاجر به استان های جنوبی کشور، مدیران جهادکشاورزی شهرستانهای جنوبی استان با آماده باش کامل ودیده بانی های مستمر با تشکیل ستاد بحران شهرستان و با هماهنگی فرمانداران و بخشداران نسبت به تهیه سم و سمپاش و خودرو اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: مهمترین بخش عملیات مبارزه دیده بانی و رصد آفت بوده که به محض تجمع آفت در منطقه ای عملیات مبارزه با کمک کشاورزان و بهره برداران انجام خواهد شد.


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان از زارعین و باغداران خواست به محض مشاهده دستجات ملخ به نزدیکترین مرکز جهاد کشاورزی اطلاع دهند.


طوقی بیان داشت: از نیمه دوم اسفندماه سال گذشته تاکنون ۲۱۲هزار و۳۰۶هکتار علیه این آفت بین المللی در استان سیستان و بلوچستان مبارزه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هجوم ملخ صحرایی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان هشدار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

امروز ۳۰ فروردین ماه در استان‌های هرمزگان، کرمان، بوشهر و فارس وضعیت به حالت عادی و پایدار رسیده است و در حال حاضر تنها در جنوب استان سیستان و بلوچستان سیل مشکلاتی را بر جای گذاشته است.

کد خبر 745804

دیگر خبرها

  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سیل در کمین ۱۲۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان
  • یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند
  • مبارزه با انواع بیماری و آفت در سطح دو میلیون و ۲۰۰هزار هکتار از مزارع کشور
  • آماده‌باش در ۵ استان در پی هشدار سطح قرمز/ به جنوب سفر نکنید!
  • آخرین وضعیت سیلاب در برخی از مناطق جنوبی کشور/۳ کشته در سیستان و بلوچستان و ۳ مصدوم در عسلویه