Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: اتوبوس‌های درون شهری که وظیفه جابجایی شهروندان را برعهده دارند، علاوه بر بحث نظافت و شست‌وشو، ضد‌عفونی می‌شوند.

یوسف حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از آمادگی سازمان تاکسیرانی در راستای استقبال از نوروز 99 خبر داد و اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی در این راستا یک کارگروه تشکیل شده و مصوباتی نیز در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر ساله تعدادی خودرو به صورت رایگان در ایام نوروز در محوطه طاق‌بستان مستقر می‌شود و میهمانان نوروزی را به صورت رایگان به سمت مراکز تفریحی و آثار باستانی جابجا می‌کنند که امسال علاوه بر آن چند خودرو، 2 دستگاه اتوبوس رایگان (وی.آی.پی) با خدمات‌دهی مناسب در خدمت میهمانان است.

معاون سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای رانندگان، افزود: این کلاس‌ها در راستای مقررات راهنمایی و رانندگی و مسائل انضباطی سازمان تاکسیرانی بحث ویژه نوروز برای رانندگان برگزار می‌شود.

تاکسی‌ها و اتوبوس‌های تمیز برای میهمانان کرمانشاه

حیدری به ملبس شدن رانندگان در ترمینال، فرودگاه و اتوبوس‌ها به صورت یک وضع مناسب اشاره و بیان کرد: سازمان امسال اتوبوس‌ها و خودروهایی که در ترمینال و فرودگاه مستقر هستند، به صورت رایگان شست‌وشو خواهد داد.

وی تصریح کرد: امسال نیز همانند سال گذشته در راستای راهنمایی مسافران نوروزی به محل‌های اسکان، خودروهایی در میادین اصلی باعنوان تاکسی راهنما مستقر است.

حیدری با تاکید بر بحث برخورد مناسب رانندگان با مسافران با توجه به فرهنگ غنی شهر، از تمهیدات پیشگیرانه با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

این مسؤول تصریح کرد: مقر شده اتوبوس‌های درون شهری که وظیفه جابجایی شهروندان را برعهده دارند علاوه بر نظافت و شست‌وشو، ضد‌عفونی شوند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس ضدعفونی کرونا میهمانان نوروزی سازمان تاکسیرانی اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه تاکسی‌ها در تبریز

سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز اعلام کرد: برای کنترل و نظارت بر کرایه‌های دریافتی توسط تاکسیرانان گشت‌های مشترک خودرویی سازمان تاکسیرانی تبریز با سازمان‌های تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شد.

کرایه تاکسی‌ها از اول فرودین ماه ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۵ درصد افزایش یافته و مبلغ کرایه‌های جدید از طریق تابلو‌های کرایه در سطح شهر و همچنین سایت سازمان تاکسیرانی تبریز اطلاع رسانی شده است.

علاوه بر گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت بازرسان محسوس و نامحسوس ویژه سازمان تاکسیرانی نیز میزان کرایه دریافتی توسط تاکسیرانان در سطح شهر را با جدیت رصد می‌کنند و در صورت دریافت کرایه اضافی با جدیت و قاطعانه اقدامات قانونی لازم انجام می‌گیرد.

شهروندان محترم نیز می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۴۷۶۰۲۹۲ (واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی تبریز) شکایت یا دریافت کرایه اضافی توسط تاکسیرانان را جهت رسیدگی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری، از وعده تا عمل
  • خدمت رسانی رایگان قطار شهری و اتوبوسرانی مشهددر شب‌های قدر
  • وعده تامین ۷ هزار دستگاه اتوبوس بین شهری
  • ۲۵۰ ون تاکسی در حال سرویس‌رسانی به مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • مبلغ بلیت مسافران اتوبوس برون شهری در صورت شکایت استرداد می‌شود
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با اتوبوس‌های برون‌شهری
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • ◄ کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
  • راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه تاکسی‌ها در تبریز