Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به لغو قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی جهانی گفت: اینکه فدراسیون جهانی رقابت‌ها را لغو و به زمان دیگری موکول کند، بسیار محتمل است.

جمیل لطف الله نسبی  با یادآوری اینکه قرار بود مراسم قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان سه روز پیش برگزار شود اما با تصمیم فدراسیون جهانی این مراسم به زمان دیگری موکول شد، گفت: آنچه مسلم است معضل کرونا و شیوع آن در بسیاری کشورها منجر به این اتفاق شده اما مسئولان ITTF در حالی اقدام به لغو یکباره این مراسم کردند که در مورد زمان جدید آن هیچ اطلاع رسانی نداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد این تصمیم برای خودِ مسابقات هم گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه کره جنوبی میزبان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهانی (۳ تا ۹ فرودین ماه) است، خاطرنشان کرد: ویروس کرونا در کره جنوبی هم شیوع داشته است. حتی یکی از شهرهای این کشور که ۲.۵ میلیون نفر جمعیت دارد، قرنطینه شده است. با این شرایط بعید نیست همین روزها خبرِ لغو مسابقات جهانی در موعد مقرر از سوی فدراسیون جهانی اعلام شود یا در  کل محل مسابقات را تغییر دهند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تصریح کرد: در هر صورت این موضوع برنامه های آماده سازی ما را هم تحت تاثیر قرار داده است. قرار بود از ۵ تا ۱۲ اسفندماه اردوی تمرینی در بوشهر داشته باشیم اما به خاطر ویروس کرونا و مقابله با آن تصمیم به لغو اردو گرفته شد.

لطف الله نسبی با اشاره به اینکه در برنامه آماده سازی موردنظر برای ملی پوشان تنیس روی میز حضور در تور جهانی قطر و عمان پیش بینی شده است، گفت: قرار است نوشاد و نیما عالمیان در تور جهانی قطر شرکت داشته باشند. برای عمان اما امین احمدیان و امیرحسین هدایی هم به آنها اضافه خواهند شد. در فاصله زمانی این دو رویداد هم پلی آف لیگ برتر برگزار می شود که ملی پوشان در آن حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: از ۲۵ اسفندماه تا اول فرودین ماه که زمان احتمالی برای اعزام به محل برگزاری رقابت های جهانی در کره جنوبی است هم فاصله زمانی چند روزه داریم. می توانیم از این زمان هم برای پیگیری تمرینات استفاده کنیم. اما موضوع اینجاست که الان برگزاری رقابت های جهانی در ابهام است. باید ببینیم که فدراسیون جهانی طی روزهای آینده در مورد مسابقات و قرعه کشی آن چه تصمیمی می گیرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: در هر صورت بازیکنان باید پیگیر تمرینات خود باشند تا از شرایط آمادگی دور نشوند. حالا که اردوی بوشهر لغو شده به آنها برنامه تمرینی می دهم تا به صورت انفرادی پیگیر تمرینات شان باشند.

   مهر برچسب ها: تنیس روی میز ، کره جنوبی ، مسابقات

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تنیس روی میز کره جنوبی مسابقات فدراسیون جهانی تنیس روی میز کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای

دومین دوره رقابت‌های ونوم فایت موسوم به Venum Fight 2، پنجم اردیبهشت ماه در استادیوم بزرگ راجادامنرن (نخستین استادیوم موآی‌تای جهان) برگزار ‌شد.

در دسته فوق ولتروزن و در دیدار اصلی این کارت، محمد سیاسرانی، با پیروزی شیرین در هر پنج راند مبارزه، در برابر 'سورنخاو سیتکامنانلوئه' تایلندی، قهرمان سابق استادیوم راجادامنرن، عنوان قهرمانی بین‌المللی شورای جهانی بوکس موآی‌تای (WBC Muay Thai) را از آن خود کرد.

این نخستین‌بار است که یک ایرانی این عنوان ارزشمند را کسب می‌کند.

پیشتر سجاد ستاری نخستین و تنها عنوان قهرمانی جهان این سازمان را به نام خود ثبت کرده‌بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • عکس | حضور ورزشکار زن ایرانی با فرزند خردسالش در جام جهانی کره
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان