Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@23:16:01 GMT

ناوگان اتوبوس‌رانی بجنورد ضدعفونی شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۶۳۳۲

ناوگان اتوبوس‌رانی بجنورد ضدعفونی شد

شهردار بجنورد از ضدعفونی شدن ۶۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بجنورد به جهت پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شهرداری بجنورد، هادی زارعی شب گذشته و در پی تصمیمات کارگروه ویژه پیشگیری از کرونا دستور ضدعفونی شدن تمامی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی شهر بجنورد را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بجنورد افزود: در راستای رفاه حال شهروندان و بجنوردی و همچنین پیشگیری از بیماری‌های واگیردار، 60 دستگاه سرویس حمل‌ونقل عمومی عصر امروز توسط عوامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری بجنورد ضدعفونی شد.

 

گفتنی است در پی تصمیم این کارگروه، دانشگاه‌های خراسان شمالی نیز تا پایان هفته تعطیل اعلام شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بجنورد ضدعفونی اتوبوس حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن موحدیان صبح دوشنبه در یک صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، با گرامیداشت دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این روز را به صورت ویژه به پاسداران گران‌قدر و جان‌‎برکف تبریک می‌گویم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سپاه پاسداران در عمر بیش از چهار دهه خود، خدمتگزار مردم بوده و در زمینه‌های نظامی، دوران دفاع مقدس و عقب‌راندن دشمن بعثی، عمران و آبادانی، مقابله با دشمنان، فعالیت‌های خدماتی برای عموم مردم و… فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای داشته و موفقیت‌های بسیار زیادی را نیز کسب کرده است.

وی با بیان اینکه این مناسبت را باید به طور خاص به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تبریک گفت، افزود: قرارگاه یکی از شرکای عمرانی مدیریت شهری و شهرداری مشهد مقدس است و اجرای پروژه‌های کلانی چون مترو، خط انتقال پساب به پرکندآباد، ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح خیام و فهمیده و… توسط این مجموعه صورت می‌گیرد.

موحدیان در ادامه به ۵ اردیبهشت‌ماه، سالروز شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به کشور عزیزمان در صحرای طبس، در قالب عملیات موسوم به «پنجه عقاب» اشاره داشت و بیان کرد: این حرکت خبیثانه، ریشه در خیانت رئیس‌جمهور وقت، بنی‌صدر، داشت که با لطف خداوند متعال، این انقلاب به راه خود ادامه داد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، صحرای طبس را یادآور شکست خفت‌بار متجاوزان و تبلور قدرت امداد الهی دانست و تصریح کرد: یاد و خاطره «محمد منتظر قائم»، نخستین فرمانده سپاه پاسداران استان یزد و شهید واقعه طبس را هم گرامی می‌داریم.

وی گفت: یکی از خبرهای امیدبخش روزهای اخیر، نهایی‌شدن قرارداد خرید اتوبوس‌های نو برای مشهد مقدس است؛ اقدامی که موجب رفاه حال مردم و کاهش آلودگی هوای شهر مشهد می‌شود.

موحدیان با تقدیر از زحمات و پیگیری‌های کمیسیون عمران و حمل‌ونقل برای تحقق این مهم، افزود: هر ماه شاهد ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمات‌رسانی ناوگان حمل‌‎ونقل عمومی خواهیم بود و خوشبختانه قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس نیز حل‌وفصل شده است.

نام‌گذاری ایستگاه‌های خط‌سه قطار شهری

در ادامه این جلسه، لایحه نام‌گذاری تعدادی از معابر فرعی به نام شهدا و نام‌گذاری ایستگاه‌های خط‌سه قطار شهری تصویب شد.

بر اساس این لایحه، ایستگاه واقع در ترمینال به نام ایستگاه «پایانه امام‌رضا (ع)»، ایستگاه واقع در میدان ۱۵ خرداد به نام ایستگاه «۱۵ خرداد»، ایستگاه واقع در میدان بسیج به نام ایستگاه «بسیج»، ایستگاه واقع در تقاطع آیت‌الله مصباح‌یزدی و شهید حنایی به نام ایستگاه «علامه مصباح‌یزدی»، ایستگاه واقع در خیابان شهید اندرزگو مشرف به باب الجواد به نام «حرم مطهر»، ایستگاه واقع در محدوده ره‌باغ آیت‌الله واعظ‌طبسی و خیابان آیت‌الله شیرازی به نام «آیت‌الله واعظ‌طبسی» و ایستگاه واقع در میدان شهدا به نام «شهدا» (تلاقی سه خط قطار شهری) نام‌گذاری می‌شود.

نام‌گذاری معابر فرعی به نام شهدا

همچنین بر اساس این لایحه، در منطقه ٣ معبر فرعی شهید ابراهیمی ۴۱ واقع در بولوار طبرسی با حفظ شماره به نام «شهید مهدی انگیزه»، منطقه ٨ معبر فرعی امام‌خمینی (ره )‌۶۸ واقع در بولوار امام‌خمینی (ره) با حفظ شماره به نام «شهید جعفر اذانی»، منطقه‌ ٩ معبر فرعی شهید رضوی ۳۱ واقع در بولوار پیروزی با حفظ شماره به نام «شهید غلامرضا احمد» نام‌گذاری می‌شود.

کد خبر 6085297

دیگر خبرها

  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس