Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: امروز (دوشنبه) هوای استان ابری بود و جو آرامی را تا عصر پیش بینی می کنیم اما از امشب ناپایداری ها به صورت وزش باد و در برخی نقاط افزایش ابر و بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: از فردا عصر (سه شنبه) امواج اصلی سامانه بارشی وارد استان می شود که وزش باد شدید، بارش باران، بارش برف در نواحی کوهستانی، کاهش دمای ۱۴ درجه ای و پدیده مه را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی گفت: این سامانه تا اواخر وقت روز چهارشنبه به فعالیت خود ادامه می دهد و البته شامگاه پنج شنبه هم به صورت موقت آسمان استان تحت امواج ناپایدار قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: طی مدت فعالیت سامانه بارشی اختلال در تردد جاده ای مناطق کوهستانی، آبگرفتگی برخی از معابر عمومی، خسارت به تاسیسات و ابنیه دور از انتظار نیست.

داداشی عنوان کرد: امروز گنبدکاووس با ۶ درجه سردترین شهر استان بوده و دمای هوای گرگان هم سردترین زمان به ۹ درجه رسیده است.

کد خبر 4861463

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان کارشناس هواشناسی گلستان گفت : با فعالیت سامانه بارشی موثری که از بامداد امروز وارد گلستان شده هم اکنون شاهد بارش پراکنده و افزایش ابر در استان هستیم و اوج فعالیت این سامانه بارشی امشب تا صبح فردا خواهد بود.

مهدیه اصحابی افزود : فعالیت این سامانه بارشی تا ظهر فردا در استان ادامه دارد و به دلیل شدت بارندگی احتمال اختلال در تردد جاده ای ، بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب ناگهانی در استان وجود دارد.

او از هم استانی ها خواست به رودخانه ها و مسیل ها نزدیک نشوند و هنگام رانندگی بیشتر احتیاط کنند.

کارشناس هواشناسی افزود : از عصر فردا آسمان استان پایدار و هوای استان نیز از پنجشنبه گرم می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان
  • دما در گلستان به ۳۴ درجه رسید؛ ورود سامانه بارشی از دوشنبه