Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@05:13:53 GMT

زوج و فرد از امروز در کرج اجرا می‌شود+محدوده طرح

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۶۴۵۸

زوج و فرد از امروز در کرج اجرا می‌شود+محدوده طرح

ایسنا/البرز رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال، طرح زوج وفرد از امروز دوشنبه پنجم اسفند ماه در کلانشهر کرج اجرا می‌شود.

سرهنگ غلامعلی شرق افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده،  این طرح در برخی معابر پرتردد کرج از ساعت ۱۶ الی ۲۱ ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، وی به محدوده‌های اجرای طرح زوج وفرد اشاره کرد وگفت: از سمت غرب کرج (میدان سپاه) تا تقاطع حضرت امام و از سمت شرق ورودی حضرت امام به سمت میدان سپاه در محدوده اعمال طرح زوج و فرد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شرق اظهار داشت: مسیر های دیگر این محدودیت ها از تقاطع حضرت امام، ورودی‌های خیابان دانشکده، میدان قدس، میدان توحید، بلوار هفت تیر، علامه جعفری، ورودی میدان سپاه، کنار گذر پل روحانی، ورودی مطهری بعد از پل روحانی تا میدان آزادگان، پل آزادگان، ورودی های ۴۵ متری کاج و بلوار جانبازان از اولین دوربرگردان خیابان چالوس به سمت هسته مرکزی شهر را شامل می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: کنترل ترددها در محدوده زوج و فرد به صورت الکترونیکی و با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف شهرداری کرج انجام می شود. این طرح به منظور ایمنی بیشتر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی زیست محیطی و ایجاد آرامش روانی برای خرید آخر سال مردم پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راهور استان البرز با بیان این که خودروهای امدادی، حمل و نقل عمومی از شمول این طرح خارج شده اند، گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس درقالب اجرای طرح زوج و فرد از دیگر تمهیدات پیش بینی شده برای خدمات دهی به شهروندان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی طرح زوج زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مسیر زاهدان به سمت خاش

دریافت 62 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مسیر ورودی و خروجی زاهدان به خاش به دلیلی حجم ورودی آب به سطح شهر از این سیر مواصلاتی تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

شایان ذکر است در بارش سال گذشته نیز با شکسته شدن بند خاکی دور شهر زاهدان، شاهد ورود آب باران از مسیر رفت و برگشت خاش به زاهدان بودیم.

کد خبر 6081514

دیگر خبرها

  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • انسداد مسیر زاهدان به سمت خاش
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط ۷ مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • گزارش روزانه بورس ۲۷ فروردین/ بازگشت امید به بازار سرمایه
  • اتمام فرآیند طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی