Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که «سلیم احمد سلیم» ۲۴ ساله و «زیاد احمد منصور» ۲۳ ساله از مبارزان گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در واپسین ساعات شب گذشته در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به دمشق به شهادت رسیدند.

جهاد اسلامی تاکید کرد که این «جنایت بزدلانه» بیانگر شکست دشمن صهیونیستی و ناتوانی آن در مقابله با مبارزان گروهان‌های قدس در داخل اراضی اشغالی فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه «این جنایت هرگز مانع از ادامه مقاومت و مبارزات تا آزادسازی فلسطین نخواهد شد»، تاکید کرد که  این جنبش قطعا این جنایت را پاسخ خواهد گفت.

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» پیش از این اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم که از سمت بلندی‌های اشغالی جولان شلیک شده بود، مقابله کرده است.

گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی دیشب مسئولیت شلیک موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین را به عهده گرفت.

در بیانیه این جنبش آمده است که این حمله در واکنش به شهادت «محمد الناعم» جوان ۲۷ ساله فلسطینی در غزه و اهانت این رژیم به پیکر وی صورت گرفته است.

این جنبش در بیانیه خود تاکید کرد که هر گونه تجاوز به غزه با واکنش مقاومت روبرو خواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فلسطین جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی پارسی خبر جنبش جهاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه

به گزارش همشهری آنلاین، «طه جهاد» سخنگوی جنبش حماس، عصر امروز (چهارشنبه)، ادعای روزنامه لبنانی «اللواء» درباره انتقال مقر حماس به سوریه را تکذیب کرد.

روزنامه لبنانی اللواء به‌تازگی با انتشار گزارشی مدعی شده بود حماس از دمشق خواسته تا مقر خود را به سوریه منتقل کند و «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه این درخواست را رد کرده است.

سخنگوی جهاد اعلام کرد: «ضمن تشکر از تمام کشورهای عربی که آنان را پناه ملتمان و حامی آرمان خود می دانیم؛ اما آنچه روزنامه لبنانی اللواء دیروز (سه‌شنبه-۲۴ آوریل) درباره درخواست جنبش برای انتقال به سوریه منتشر کرده، تکذیب می‌کنیم. جنبش [حماس] نه از کشور برادر سوریه و نه دیگر کشورها چنین درخواستی نداشته است.»

این ادعا در حالی در روزنامه اللواء منتشر شده است که اخیرا برخی رسانه‌های دیگر نیز مدعی شده بودند حماس قصد انتقال مقر خود از قطر به ترکیه را دارد.

یک منبع در حماس روز گذشته در گفت‌وگو با «العربیه» گفت که حماس مقر خود را از قطر تغییر نخواهد داد.

کد خبر 847085 منبع: فارس برچسب‌ها قطر خبر ویژه سوریه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد