Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کوهدشت با اشاره به آماده‌باش ستاد بحران شهرداری گفت: خطر وقوع سیل در این شهر وجود دارد و هشدارهای لازم به ساکنان حاشیه کانال مرکزی داده شده‌ است. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

موسی طولابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: ستاد بحران شهرداری شامگاه یکشنبه با توجه به اعلام هواشناسی و دستور گودرز امیری معاون عمرانی استانداری لرستان مبنی بر ورود بارش‌های سیل‌آسا به این شهرستان در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد مدیریت بحران شهرداری کوهدشت، نیروهای خدمات شهری و آتش‌نشانی به‌همراه تمامی امکانات و ماشین‌آلات برای مواجهه با خطرات ناشی از سیل به‌حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

شهردار کوهدشت با بیان اینکه کانال مرکزی این شهر لایروبی شده و خاک‌ریزهایی در مناطق شرقی و غربی این کانال با نیوجرسی و کیسه‌های شن برای جلوگیری از ورود سیلاب به داخل کوهدشت ایجاد شده‌ است، عنوان کرد: هم‌چنین تعدادی نیوجرسی در حاشیه سد ساحلی برای جلوگیری از خطرات احتمالی نصب خواهد شد.

آمادگی هلال‌احمر کوهدشت در بارش‌های سیل‌آسا؛ ارودگاه اسکان اضطراری برپا می‌شوداکیپ‌های راهداری کوهدشت برای مقابله با سیل احتمالی در آماده‌باش هستندراه‌های مناطق سیل‌زده کوهدشت بازسازی می‌شود

وی بیان کرد: با توجه به اعلام اداره هواشناسی کوهدشت شدت وزش باد در روزهای آینده در استان لرستان بین 70 تا 90 کیلومتر است، به‌همین منظور شاخ‌ و برگ‌های خشکیده درختان برای جلوگیری از هرگونه خطری قطع‌ شده و یا قطع خواهد شد.

طولابی گفت: شامگاه گذشته هشدارهای لازم با خودروی آتش‌نشانی و با بلندگو  به ساکنان خیابان بوعلی، انتهای خیابان فردوسی، ساکنان مجاور رودخانه مرکزی و به‌ویژه منازلی که دارای زیرزمین هستند برای آماده‌باش و یا تخلیه منازل برای مقابله با سیل داده شد.

انتهای پیام/ 644/ح

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی مراسمی در حسینیه ثار الله کوهدشت برگزار شد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهید سردار حجازی گفت: سردار حجازی مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت وهمواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید. 
فرمانده سپاه لرستان، شهادت را هنر مردان خدا دانست و گفت: شهادت بالاترین درجه الهی است که سردار حجازی به فیض آن رسید.
 سردار نعمت اله باقری در ادامه به اقدام دفاعی و تلافی جویانه سپاه ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در عملیات وعده صادق هیمنه رژیم اشغالگرقدس درهم شکسته شد و آثار این حمله تاسالیان سال در تاریخ محور مقاومت و جهان ثبت خواهد شد. 
حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت هم در سخنانی با اشاره به عملیات غرورآفرین، دقیق و حساب شده وعده صادق گفت: این عملیات نشان دهنده صلابت وقدرت نظامی روز افزون کشورمان است که باعث شد جهان مبهوت ومتخیر این سطح از امادکی و قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی شود. 
سردار حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.
وی بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیرو‌های مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.
این سردار سربلند به مدت ۱۰ سال فرمانده و سکاندار سازمان بسیج بود و بیش از ۲ هزار گردان را ساماندهی کرد و پایگاه محوری را اساس کار قرار داد.
سردار شهید سپس به لبنان رفت و در کنار حزب‌الله لبنان اقدامات مؤثر و الهام بخشی داشت و در این مدت از دوستان صمیمی سید حسن نصرالله و از افراد مؤثر در تقویت حزب‌الله بود.
تفکر بسیجی یکی از مشخصات بارز این شهید بزرگوار بود که در همه سال‌های خدمت و در مسئولیت‌های مختلف به‌ویژه در جبهه مقاومت، آن را حفظ و اشاعه داد.

دیگر خبرها

  • نجات دو کوهنورد گرفتار در دره شیرز کوهدشت
  • نجات جان ۲ کوهنورد گرفتار در دره «شیرز» کوهدشت
  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت