Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدی گفت: هر زمانی که دولت‌ها در انجام وظایف و خدمات خود کوتاهی کردند مردم نارضایتی خود را این‌گونه نشان دادند، دولت وضعیت اشتغال و معیشت مردم را رها و به بُعد سیاسی و آن هم در جنبه مذاکره توجه کرده است و بعضی از اعضای دولت چشم به خارج و بیگانگان دوخته‌اند تا مشکلات را حل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: مردم کشور با همه مشکلات معیشتی که داشتند و مقام معظم رهبری نیز از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرده بودند و با همه شایعاتی که دشمنان ایجاد کرده بودند و ویروس کرونا که بیش از این‌که خطر داشته باشد شایعه آن را به راه انداختند و به نظر می‌آید که یک دسیسه‌ای پشت این قضیه باشد، با همه این مشکلات مردم در صحنه انتخابات حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری فرمودند "مسئولان دچار خوش باوری نشوند که حضور مردم را به نفع خود مصادره کنند" افزود: مردم در عین حال که مشکلات معیشتی و اقتصادی داشتند در انتخابات حضور پیدا کردند و به همین مقدار که حضور پیدا کردند به نظر می‌رسد که مطلوب و پسندیده است در دنیا کمتر سراغ داریم که همچنین مشارکتی وجود داشته باشد.

امام جمعه طبس گفت: مردم در بعضی از نقاط کشور حضور کمرنگ‌تری داشتند که پیام‌هایی را برای مسئولان دارد، بخشی به خاطر شایعات ویروس کرونا بود و بخشی به خاطر کم‌کاری مسئولان و مشکلات بیکاری، معیشتی و اقتصادی است.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: هر زمانی که دولت‌ها در انجام وظایف و خدمات خود کوتاهی کردند مردم نارضایتی خود را این‌گونه نشان دادند، دولت وضعیت اشتغال و معیشت مردم را رها و به بُعد سیاسی و آن هم در جنبه مذاکره توجه کرده است و بعضی از اعضای دولت چشم به خارج و بیگانگان دوخته‌اند تا مشکلات را حل کنند.

وی با اشاره به این‌که نگاه به خارج مشکلاتی را ایجاد کرده است، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند "کلید حل مشکلات در داخل کشور است" اما بعضی از مسئولان کشور توجه نداشتند و باعث شد گله‌مندی مردم را به همراه داشته باشد.

امام جمعه طبس گفت: امروز مقام معظم رهبری توجه مردم را به سوی تفکر انقلابی‌گری سوق داده‌اند و فرمودند "کار اگر به دست نیروهای انقلابی بیفتد مشکلات به حداقل می‌رسد" اگر دولت و مجلس انقلابی باشد قاعدتا افراد کار و تلاش مضاعف می‌کنند و مشکلات را واقع‌بینانه می‌بینند، دردها را در متن جامعه حس کردند و برای حل مشکلات اقدامات مناسب را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: مجلسی که در حال حاضر شکل گرفته مجلسی جوان و انقلابی است و زمینه را برای دولت انقلابی فراهم خواهد کرد و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند "مشکلات در سایه مجلس و دولت انقلابی به حداقل ممکن می‌رسد" امیدواریم این چنین وضعیتی برای کشور رقم بخورد.

وی با بیان این‌که امیدوارم دولت به مردم توجه داشته باشد، افزود: مردم علی‌رغم همه مشکلاتی که از نظر رفاهی و معیشتی دارند و در آستانه عید نوروز که نیازهای بیشتری دارند این خدمت را به نظام و انقلاب کردند و حضور و مشارکت در پای صندوق‌های رأی داشتند که خراسان جنوبی در رده دوم قرار داشت، مسئولان پاداش حضور مردم را با خدمت بهتر و بیشتر، کنترل بر بازار و مبارزه با فساد و گرانفروشی داشته باشند تا مردم در آستانه سال جدید دچار مشکلات بیشتر نشوند و نگرانی آن‌ها افزایش پیدا نکند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود