Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی منطقه یک شهرداری همدان، مسعود دهبانی با بیان اینکه اخطارهایی مبنی بر بارش شدید برف و باران از اواسط هفته جاری توسط اداره هواشناسی همدان صادر شده است، عنوان کرد: در سال جاری بیش از هزار متر از قنات‌ها و رودخانه‌های زیر زمینی سطح منطقه مانند بلوار خیرین مدرسه ساز، قنات زیر گذر بعثت و خیابان جهان نما، قنات ذوالریاستین، رودخانه زیر زمینی خیابان جوادیه و محدوده مقابل حسینیه امام، قنات حق گویان، قنات بلوار ارم لایروبی شده و آمادگی کامل در مقابل بارش‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهبانی عدم لایروبی رودخانه‌ها و کانال‌ها را یکی از عوامل مهم در به وجود آمدن طغیان‌ها و آبگرفتگی ها به هنگام بارش‌های شدید دانست و گفت: می‌توان با توانمند سازی زیر ساخت‌ها و افزایش تاب آوری شهری با بلایای طبیعی مقابله کرد.

وی از آماده باش کامل شهرداری منطقه یک طی روزهای آتی خبر داد و عنوان کرد: ۱۲۰ نفر از پرسنل این منطقه به صورت کامل در آماده باش هستند و تمامی ماشین آلات اعم از دستگاه‌های برفروبی، نمکپاش، لودر، گریدر، بابکت و کمپرسی آماده هستند تا در صورت نیاز همشهریان عزیز همدانی خدمات رسانی کنند.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان از برگزاری جلسات مدیریت بحران در خصوص بارش‌های احتمالی این هفته خبر داد و با تاکید بر هماهنگی بین بخشی و بین سازمانی خواستار اجرای تمامی دستورالعمل‌ها مطابق با وظایف مشخص افراد شد.

کد خبر 4861484

منبع: مهر

کلیدواژه: لایروبی شهرداری همدان انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف تعطیلی مدارس بوشهر شهرکرد گرگان قزوین شیراز بیرجند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بارش های پراکنده در مناطق مرتفع هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از ساعات ظهر روز شنبه ۱ اردیبهشت در مناطق شمالی، مرکزی، پاره‌ای از مناطق شرقی و غربی و ارتفاعات استان بویژه در ساعات بعدازظهر بصورت پراکنده رگبار باران، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

مجتبی حمزه نزاد گفت: احتمال تقویت نقطه‌ای این سامانه بارشی و رخداد تگرگ دور از انتظار نیست.

او گفت: با توجه به سیلابی بودن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی خودداری شود و از تردد‌های غیر ضرور برون شهری و روستایی اجتناب گردد.

وی گفت: امروز  شنبه 1 اردیبهشت ماه تا روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در سواحل و جزایر استان مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود. دریا در این مدت نسبتا آرام و شرایط برای رفت و آمد دریایی مساعد خواهد بود.

حمزه نژاد افزود: به لحاظ دمایی، بتدریج تا اواسط هفته آینده، افزایش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ناپایداری‌های جوی در کرمان
  • احتمال بارش های پراکنده در مناطق مرتفع هرمزگان
  • هزینه ۵۷۰ میلیارد تومانی تملک در منطقه۷ شهرداری قم
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح/شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار تن رسید
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • بارش باران بهاری و جاری شدن سیل در رودخانه شور دهستان گرده کوه +فیلم