Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@12:20:40 GMT

واکنش مشاور سابق روحانی به شکست اصلاح طلبان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۶۸۴۵

واکنش مشاور سابق روحانی به شکست اصلاح طلبان

مشاور سابق روحانی گفت: آن چیزی که اتفاق افتاد حضور مردم شریف ایران بر پای صندوق‌های رأی بود. حضور مردم در دوم اسفند قابل قبول بود و آنان نشان دادند که پای نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبرشان ایستاداند.

 به گزارش مشرق، اکبر ترکان مشاور سابق حسن روحانی، به باخت 30 بر هیچ اصلاح‌طلبان در مقابل اصولگرایان در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عوامل مختلفی سبب این نتیجه شد، اظهار داشت: بخشی از اصلاح‌طلبان به دلیل رد صلاحیت نامزدهایشان در انتخابات مشارکت نداشتند، در حالی که اگر کاندیدای اصلاح‌طلبان تأیید صلاحیت نیز می‌شدند پیروز انتخابات اصولگرایان بودند به عبارتی اصلاح‌طلبان در هر حالتی به اصولگرایان می‌باختند.

بیشتر بخوانید: فعال شدن ژن مجاهدینی اصلاح‌طلبان پس از شکست انتخاباتی مدعیان اصلاحات شکست سنگین خود در انتخابات را سانسور کردند آسمان و ریسمان‌ بافی اصلاح‌طلبان برای فرار از شکست

ترکان افزود: آن چیزی که اتفاق افتاد حضور مردم شریف ایران بر پای صندوق‌های رأی بود. حضور مردم در دوم اسفند قابل قبول بود و آنان نشان دادند که پای نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبرشان ایستاده‌اند.

مشاور سابق حسن روحانی افزود: بخشی از اصلاح طلبان مثل حزب کارگزاران و سازندگی ‌و اعتدالیان همچون حزب اعتدال و توسعه در انتخابات شرکت داشتند. به نظر من حق این بود که همه اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور فعال داشته باشند. ما در یک تحریم همه‌جانبه از سوی دشمن هستیم. خودی‌ها دیگر نباید تحریم می‌کردند. باید در این شرایط پای نظام بایستیم و از آن دفاع کنیم.

ترکان خاطرنشان کرد: البته شورای نگهبان نباید خیلی سخت‌گیرانه عمل می‌کرد. اما در عین حال مشارکت مردم در انتخابات مجلس قابل قبول بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا روحانی اصولگرایان حسن روحانی شورای نگهبان حزب کارگزاران حزب اعتدال و توسعه اکبر ترکان اصلاح طلبان انتخابات98 اصلاح طلبان مشاور سابق حضور مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی و مشاور وزیر کشور در امور فلسطین در بخشی از صحبت های خود در نشست تحلیل و بررسی عملیات «وعده صادق» که روز گذشته در سالن جلسات دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با تاکید بر این‌که «در عملیات وعده صادق ۱۰ کشور در میدان نبرد مقابل ایران بودند»، گفت: دشمن یک ویژگی داشت که در اینجا برای ما مهم بود و ما فاقد آن بودیم؛ آنها در ۶ ماهه نبرد طوفان الاقصی در درگیری با یمنی ها، لبنانی ها و عراقی ها نسبت به سیستم پهپادی و موشکی آشنایی پیدا کرده بودند و تمام ضعف‌ها و قدرت‌های آن‌ها را کشف کرده بودند در حالی که ما تا کنون در هیچ نبردی با رادارهای آن‌ها و همچنین سیستم‌های گنبد آهنی و فلاخن مواجه نشده بودیم و این‌ها موجب شده بود که مادر طرح و عملیات مقداری دچار مشکل باشیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها منطقه درگیری را منطقه بندی کردند و غرب رود اردن و داخل رژیم به به یک منطقه و منطقه شرق رود اردن و عراق را به یک منطقه تقسیم کردند که داخل رژیم صهیونسیتی را بر عهده رژیم صهیونسیتی گذاشتند و سایر مناطق را خودشان قبول کردند. تمام تصورات این بود که این جنگ حداقل یک ماه تا ۳ ماه طول می‌کشد اما تقریباً یک روز بیشتر طول نکشید.

ابطحی اظهار کرد: یکی از شگفتی‌ها این بود که احدی از مسئولان، فرماندهان، اعضای هیأت دولت و کسانی که در شورای امنیت ملی هستند، هیچ کدام نگفتند که نزنید بلکه همه می‌گفتند بزنیم و خودمان هم بزنیم؛ این درحالیست که اگر ظریف وزیر خارجه و حسن روحانی رئیس جمهور بود معلوم نبود که چه بر سر ما می‌آمد.با توجه به این‌که به دنبال گسترش جنگ نبودیم، می‌خواستیم که سریع به نتیجه برسیم و زمان نبرد کوتاه باشد و همچنین بازدارندگی جدی ایجاد کنیم و این‌که همه ابزار در اختیار خودمان باشد، گزینه‌های پاسخ نیابتی کنار رفت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896302

دیگر خبرها

  • (عکس) کنایه مشاور روحانی به حمله جعلی امروز اسرائیل
  • هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد