Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو انصارالله یمن گفت: سرنوشت دو خلبان هواپیمای جنگنده تورنادوی سعودی در زمان مناسب اعلام خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگو با این شبکه گفت: سرنوشت دو خلبان هواپیمای جنگنده تورنادوی سعودی در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


البخیتی افزود: سعودی‌ها با حملات هوایی خود به بقایای جنگنده سقوط کرده قصد داشتند خلبانان آن را بکشند.   ائتلاف سعودی هر حرکتی در منطقه سقوط جنگنده را هدف قرار داد که شهادت ده‌ها نفر را به دنبال داشت.
وی درباره رونمایی از سامانه‌های جدید پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گفت: هر بار که ما سامانه جدیدی را مورد آزمایش قرار دادیم آن‌ها را اعلام کرده ایم و این اقدام برای تاکید بر توسعه توانمندی‌های دفاعی یمن برای بازدارندگی برابر دشمن بوده است.

البخیتی گفت: این پیشرفت نیرو‌های یمنی، تغییر موازنه قدرت به شکل سریع به نفع نیرو‌های یمنی و علیه سعودی و دیگر کشور‌های متجاوز را نشان می‌دهد و مطمئنا تغییر در موازنه سیاسی در داخل یمن یا سطح منطقه را به دنبال خواهد داشت و نشان دهنده این است که یمن توانسته است نقش تاریخی خود را بازیابد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انصارالله یمن سرنوشت خلبان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم)

 

منبع: چندثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه تماشایی اصابت رعد و برق به آتشفشان (فیلم) برخورد صاعقه با هواپیما در فرودگاه ونکوور (فیلم) لحظه هیجان‌انگیز برخورد رعدوبرق با آب رودخانه! (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم)
  • این جنگنده بدون خلبان جنگید
  • اولین نبرد هوایی بین هواپیمای هوش مصنوعی و خلبان انسانی
  • جنگنده‌های «سوخو ۳۵» در راه تهران
  • ۱۹ دقیقه پایانی بازی نیمه تمام اودینزه و رم به پنج شنبه موکول شد
  • تحویل یک جنگنده روسی سوخو ۳۵ به ایران در چند روز آینده؟
  • اولین محموله جنگنده‌های سوخو ۳۵ در راه تهران