Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@13:11:32 GMT

برخورد پلیس با احتکار ماسک و موادضدعفونی‌کننده

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۶۹۹۰

برخورد پلیس با احتکار ماسک و موادضدعفونی‌کننده

خبرگزاری ایسنا: سردار کیوان ظهیری با اشاره به نگرانی‌های ایجاد شده در مورد کروناویروس در میان برخی از شهروندان اظهارکرد: حساسیت موضوع شیوع بیماری کروناویروس ممکن است سبب سوءاستفاده برخی افراد سودجو از این فضا شده و آنان بخواهند با سوداگری به احتکار اقلام مربوط به این بیماری از جمله ماسک و موادضدعفونی کننده، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در همین راستا نیز ماموران کلانتری‌ها و مقر‌های انتظامی در پایتخت نسبت به بررسی و رصد بحث احتکار و توزیع ماسک‌ها اقدام کرده و این موضوع در دستور کار آنان قرار گرفته است.


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تاکید کرد: ماموران پلیس به صورت جدی این موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند و با هرگونه سوءاستفاده در این خصوص برخورد خواهند کرد. شهروندان نیز اگر گزارشی در این خصوص دارند، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: احتکار ماسک مواد ضدعفونی کننده پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • دروازه‌بان استقلال: هدفم از آن اقدام جلوگیری از تنش بود