Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر غفوری یکشنبه شب در نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» با موضوع «توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم» افزود: برای تحقق این بیانیه که نقشه راه مردم و مسوولان در ۴۰ سال دوم نظام است همه باید جدی وارد عرصه کار شوند.

وی ادامه داد: برای فرهنگ‌سازی ابعاد این بیانیه  باید در کنار نهادهای فرهنگی، تبلیغی و آموزشی، رسانه‌های گروهی با برگزاری جلسه‌ها و تبیین آن بیش از گذشته ماموریت‌های خود را بر اساس توصیه‌های مقام معظم رهبری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد علوم سیاسی دانشگاه یزد اظهار داشت: اگر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در عمل در تمام ابعاد درست و دقیق در کشور اجرا شود شاهد توسعه و موفقیت نظام اسلامی خواهیم بود و توطئه دشمنان خنثی می‌شود.

غفوری به اهمیت ارزش نهادن به جوانان و بهره‌گیری از ظرفیت آنها در کشور اشاره کرد و گفت: توانایی‌های خوبی در جوانان وجود دارد که اگر فضا و زمینه برای فعالیت آنها فراهم شود بسیاری از مسائل رفع و شاهد شکوفایی در بخش‌های علمی و فرهنگی خواهیم بود.        

وی همچنین از برگزاری جلسه‌های مختلف برای بررسی این بیانیه و ارائه راهکار برای اجرای آن در استان قدردانی کرد و تداوم این برنامه‌ها را کاری مهم، لازم  و ارزشمند دانست که اجرا شود. 

این نشست با حضور اقشار مختلف از جمله روحانیان ، طلاب، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد.

تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب ، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های والعصر است.

این نشست با همکاری حوزه هنری، اداره کل تبلیغات اسلامی و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی والعصر در راستای تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب یکشنبه‌ هر هفته برگزار می‌شود.

برچسب‌ها یزد گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی یزد گام دوم انقلاب سازمان تبلیغات اسلامی بیانیه گام دوم گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد