Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور عزتمندانه مردم در پای صندوق‌های رای گفت: از حضور ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه و اهتمام به مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی سپاسگزار هستیم. تاریخ انتشار: 09:05 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۶۶۸ به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای  عزتمندانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حضور ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه و اهتمام به مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی سپاسگزار هستیم. بیشتر بخوانید: رأی ملت ایران، پشتوانه سیاسی و امنیتی به همراه می‌آورد وی افزود: ملت عزیز با مشارکت در پای صندوق‌های رأی، رکن اصلی مردمسالاری را سامان بخشیدند و با انتخاب نمایندگان خود بخش مهم مسیر اداره کشور در ۴ سال آینده را مشخص کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی  ضمن تبریک به منتخبین محترم مجلس اظهارداشت: از همه کاندیدا‌ها که در این فریضه ملی مشارکت کردند نیز سپاسگزارم؛ امیدوارم عزیزان با توجه به شرایط حساس کشور در جهت تحقق خواسته‌های ملت بزرگوار همت بگمارند.

وی اضافه کرد: از رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای (دامت برکاته) که با رهنمود‌های خود همگان را به انجام این فریضه ملی دعوت کردند، تشکر می‌کنم.

لاریجانی افزود: همچنین از زحمات همه هیئت‌های نظارت و هیئت‌های اجرایی و همه بخش‌های وزارت کشور، استانداران، فرماندارن، بخشداران که ماه‌ها در این امر تلاش کردند قدردانی می‌کنم؛ از عزیزان نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و نیرو‌های مسلح که در تأمین امنیت انتخابات سعی وافر داشتند تشکر کرده و از رسانه‌های گروهی به ویژه صداوسیما که در اطلاع رسانی همت کردند قدردانی می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین برای همکارانی که مجددا توفیق خدمت یافتند، آرزوی سعادت و خدمتگزاری بیشتر به ملت را داریم. همچنین برای همکاران عزیزی که به هر دلیلی امکان حضور در این میدان خدمتگزاری نیافتند، توفیقات جدید در آینده در سایر عرصه‌ها آرزومندم.

وی ادامه داد: از ملت عزیز تقاضا دارم در بحث مبارزه با ویروس کرونا، دستورالعمل‌های ستاد ملی با این امر را به دقت رعایت کنند و همه دستگاه‌های حکومت موظف هستند به دقت مصوبات این ستاد را که از پشتیبانی شورای عالی امنیت ملی برخوردار است رعایت کنند چرا که به سلامتی مردم عزیز مربوط است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را مسئول پیگری و رصد مستمر و زیر نظر قرار دادن موضوع کرونا قرار داد.   وی همچنین بیان داشت: لازم است کمیسیون عمران نیز در زلزله آذربایجان غربی پیگیری لازم را کند تا دستگاه‌های اجرایی با سرعت به کمک زلزله زدگان بشتابد؛ این دو کمیسیون گزارش کار خود را به مجلس ارائه کند.  انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پای صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی چهار جلسه نظارتی درباره دارو برگزار کرد اما هنوز مشکل گرانی و کمبود دارو حل نشده است. آخرین جلسه در ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ بود که فرصت دو ماهه‌ای به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه داده شد.

وی اضافه کرد: بنا بود ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد را بیمار بپردازد که این اتفاق رخ نداده و تقریباً پرداختی از جیب بیمه و بیمار نصف نصف است. بیشترین اشکال هم به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه بر می‌گردد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی توضیح داد: بانک مرکزی منابع ارزی را برای دارو تأمین نکرد. سازمان برنامه و بودجه هم ۷۰ همت طلب دارو را پرداخت نکرده، سازمان تأمین اجتماعی هم طلب دانشگاه علوم پزشکی را نپرداخته است؛ علی‌رغم اقدام معقول مجلس شورای اسلامی همچنان مشکلات مردم حل نشده و باید چاره‌ای اندیشید.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر درباره گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص کمبود دارو گفت: علاوه بر جلسات صحن علنی مجلس برای بررسی علل کمبود دارو بنده نیز جلسات جداگانه‌ای با بانک مرکزی و وزارت بهداشت و درمان داشتم.

وی ادامه داد: بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت و درمان درباره دارو مسئولیت دارند. بانک مرکزی برای اختصاص ارز دارو در اواخر بهار و ابتدای تابستان اشکالاتی داشت که باعث ایجاد مشکلاتی در توزیع دارو شد منتها در پایان سال گذشته توانست به تعهدات خود عمل کند. 

کد خبر 6086082 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ارزبری ۳ میلیارد دلاری خودروهای مونتاژی
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده